قتل راننده مسافربر از سوی سارق حرفه ای

سارق سابقه دار که بر سر کرایه، راننده مسافربر را به قتل رسانده بود ساعتی بعد از جنایت شناسایی و دستگیر شد.

هرمز انلاین، بامداد روز یکشنبه مرد جوانی هنگام رانندگی در یکی از جاده های فرعی مشهد متوجه خودرویی شد که با درهای باز در کنار جاده متوقف شده بود. او که به موضوع مشکوک شده بود به بررسی خودرو پرداخت و با پیکر نیمه جان راننده در داخل ماشین رو به رو شد.

در ادامه مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد که تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و مرد ۴۳ ساله به نام حسن بر اثر شدت جراحات جان سپرد. با اطلاع موضوع به قاضی موحدی راد بازپرس ویژه قتل مشهد تحقیقات جنایی برای افشای راز این جنایت آغاز شد.

در بررسی های اولیه مشخص شد، مقتول با خودروی خود مسافرکشی می کرده است. با توجه به آثار درگیری بر روی بدن مقتول تیم جنایی احتمال دادند که حسن در دام دزدان مسافرنما گرفتار شده و به دلیل مقاومت در برابر آنها با ضربه های چاقو به قتل رسیده است.

با طرح این فرضیه ماموران تحقیقات در این شاخه را آغاز کرده و با تحقیقات گسترده متوجه شدند یکی از سارقان سابقه دار در نزدیکی محل جنایت زندگی می کند. بلافاصله متهم به نام سعید دستگیر شد . در حالی که متهم منکر هرگونه جرمی بود، در بازرسی از خانه اش یک لباس خون آلود کشف شد.

با کشف این سرنخ متهم دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. او در بازجویی ها گفت: روز حادثه خودرو را به صورت دربستی کرایه کرده و به سمت خانه مان آمدم. پس از رسیدن به مقصد، به مقتول گفتم پولی برای پرداخت کرایه ندارم و بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم. با چاقو چند ضربه به راننده زده و از محل فرار کردم.

متهم به قتل پس از تحقیقات مقدماتی با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.