اخراجی پرسپولیس: من رفتم، اما نمی‌‌دانم پولادی از کجا خط گرفته بود!

پزشک سابق پرسپولیس گفت: «با اینکه برادرزاده‌ مایلی‌کهن پزشک ورزشی بود اما من را معرفی کرد و از او تشکر می‌‌کنم.»

چندی پیش مهرداد پولادی مصاحبه تند و تیزی علیه کادر پزشکی پرسپولیس انجام داد و دکتر وجیه الله چشمه‌‌سری را مقصر طولانی شدن مصدومیتش دانست. بعد از این ماجرا چشمه‌سری از پرسپولیس کنار گذاشته شد و این اتفاق و در زمان حضور دایی به عنوان سرمربی افتاد. در همین رابطه بهتر دیدیم تماس با چشمه‌سری داشته باشیم. تا ببینیم دلیل واقعی اخراج او چه بوده است.

* درست است که بخاطر اعتراض پولادی برکنار شدید؟
– نمی‌‌دانم چه بگویم، شاید دست‌های پنهان در کار بوده! من تصمیم باشگاه را پذیرفتم. اما در مورد مصاحبه پولادی باید یک سری مسائل را بگویم. من تمام مدارک پزشکی را به باشگاه بردم و توضیحات لازم رابه مسئولان دادم. اینطور هم نیست که اگر یک نفر حرفی بزند، مسئولان من را بر کنار کنند. مسلما باشگاه هم چنین تصمیم غیرمنطقی نگرفته است. نمی‌‌‌‌دانم پولادی هم از کجا خط گرفته بود ولی ارزش ندارد، در این مورد حرف بزنم. فقط بگویم پولادی دلیل رفتن من نبود.

* شما مگر با دایی کار نکرده بودید، پس چرا شما را نخواست؟
– من با دایی در سایپا کار کردم اما مایلی‌کهن من را به پرسپولیس آورد. با اینکه برادرزاده‌ مایلی‌کهن پزشک ورزشی بود اما من را معرفی کرد و از او تشکر می‌‌کنم. من دو سال هر کاری از دستم برمی‌آمد برای پرسپولیس انجام دادم. خدا را شکر کار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی نکردم. من پیش وجدان خود راضی هستم و حالا هم اگرتیمی من را نخواهد مشکل ندارم.

* از دایی ناراحت نیستی؟
– من به دایی زنگ زدم و اصلا در مورد نخواستنم سئوالی نپرسیدم. سلیقه ایشان همین بوده و من هم ایرادی نمی‌گیرم.