بیانیه همسر شهید سرلشگر خلبان بابایی

صدیقه حکمت، همسر شهید سرلشگر خلبان بابایی به منظور قدردانی از تمامی افرادی که وی را در انتخابات شورای شهر یاری‌کردند،‌ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش هرمز انلاین به نقل از فارس، صدیقه حکمت، همسر شهید سرلشگر خلبان بابایی به منظور قدردانی از تمامی افرادی که وی را در انتخابات شورای شهر یاری‌کردند،‌ بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

سلام و درود بی پایان به مردم عزیز ایران که مشاهده شادمانی آنان در هر کوری و برزن نور امید را به دل هر ایرانی علاقمند به وطن می‌تاباند. همچنین عرض تبریک به حضور برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر حسن روحانی که از یاران نزدیک همسر شهیدم بودند و انشا‌الله با قدم نهادن در راه شهدا با پشتوانه‌ی رای ملت فهیم، کشور را تحت رهبری حکیمانه سید عالیقدر آیت اله خامنه‌ای با اوج قله‌های شکوه و افتخار رهنمون گردند. این مجال را فرصتی می‌دانم برای تعظیم به تمام کسانی که صادقانه و بی مزد و منت مرا در عرصه انتخابات شورای شهر تهران یاری نمودند و با تلاش‌های شبانه روزی خود از کسی حمایت کردند که تحت عنوان هیچگونه ائتلاف و لیست سیاسی قرار نگرفت؛ عدم انتخاب خود را در این انتخابات به فال نیک گرفته و مشیت الهی فرض می‌نمایم و برای تمام منتخبین عزیز آرزوی سلامت و توفیق خدمت به مردم را از محضر پروردگار متعال خواستارم.

در پایان سپاس ویژه دارم از هنرمندان عزیز و عوامل سریال شوق پرواز و همچنین از حمایت‌های خالصانه برادران بزرگوار جناب حجت‌الاسلام دعایی و جناب آقای علی مطهری و تمام کسانی که در فرصت تبلیغات انتخابات شورا اظهار لطف و محبت نموده‌اند.

باشد که در پایان عضویتم در شورای شهر قزوین توانسته باشم ذره‌ای از اعتماد و رأی مردم را با تلاش برای آبادانی شهرم جبران نموده باشم.

انتهای پیام/