فردای انتخابات رفاقت بایستی جایگزین رقابت شود

حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: هرگونه کدورت و ناراحتی احتمالی که در اثنای رقابت ها بین نامزدها ایجاد شده باشد، باید با پایان یافتن رقابت ها به دوستی ها تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه همه باید پایبند به آراء مردم باشند، تصریح کرد: افراد پیروز در این رقابت ها باید بدانند که صاحب این پست ها در اصل مردم هستند و منتخبین آنها باید در تحکیم وحدت بین همه اقشار مردم تلاش کنند.
به گفته وی حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، نشانه بارز خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری از سوی ملت ایران است و یکبار دیگر این ملت هوشمندی و درایت خود را اثبات کرد.
خطیب نماز جمعه این هفته قشم در بخش دیگری از خطبه های خود با تقدیر از صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، بخاطر برگزاری مناظره های تلویزیونی نامزدها یادآور شد: این ابتکار صدا و سیما باعث شد که هم مردم با افکار، آراء و برنامه های نامزدها از نزدیک آشنا شوند و هم از اسراف در تبلیغات جلوگیری شود.
حجت الاسلامحسن زاده همچنین با تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) و روز آزادگان به مردم و بخصوص پاسداران، جانبازان و آزادگان به تفصیل درباره صحیفه سجادیه برای نمازگزاران قشمی سخن گفت.

 

منبع ایرنا