حیدری پور: مردم با تمام توان در پای صندوق های رای حاضر شوند

مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: مردم با تمام توان در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند تا آنجه که خود تشخیص می دهند از درون صندوق ها بیرون بیاید.

اسفندیار حیدری پور روز جمعه در هنگام رای دادن در شعبه مصلی شهر قشم در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه جزیره قشم در آب های نیلگون خلیج فارس و در جوار مرزآبی بین المللی کشورمان قرار دارد، حضور باشکوه مردم این جزیره دریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها هم در حوزه داخلی و هم در حوزه بین المللی تاثیرات زیادی خواهد داشت. 
وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم ایران در انتخابات گذشته تصریح کرد: مردم چون می دانند که این انتخابات در سرنوشت شان تاثیرشگرف برجای می گذارد، این بار نیز پرشکوه تر از گذشته حماسه بزرگ سیاسی دیگری را رقم خواهند زد.
حیدری پور نقش رییس جمهوری را در نظام سیاسی کشور به عنوان دومین مقام در حوزه اجرا و سیاستگذاری داخلی وخارجی بسیار مهم و تعیین کننده خواند و گفت: مردم با انتخاب درست خود می توانند برنامه چهارسال آینده کشور را خودشان مشخص نمایند.
مدیرعامل منطقه آزاد قشم درباره انتظار خود از رییس جمهوری منتخب آینده کشورهم گفت: رعایت مقررات و قوانین مناطق آزاد توسط دستگاه های دولتی مهم ترین خواسته ما از رییس جمهوری آینده است و امیدوارم با دادن اهمیت عملی به مناطق آزاد، زمینه انجام بیشترین سرمایه گذاری داخلی و خارجی و تبدیل این مناطق به دروازه ورودی کشورفراهم شود.
وی نبود زیرساخت ها را به عنوان نقاط ضعف و قوانین و مقررات مناطق آزاد را از جمله نقاط قوت این مناطق دانست و درباره اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم گفت: شوراها در سطح خرد جامعه شهری در حوزه عمران می توانند تاثیرگذار باشند و امیدواریم مردم که با شور وشوق در این انتخابات شرکت می کنند به آرزوی خود که همان بهبود زندگی و رسیدن به رفاه مناسب است، دست یابند.

به نقل از ایرنا