ملی پوشان فوتبال کشورمان پای صندوق رای رفتند.

ملی پوشان فوتبال کشورمان که در شهر«اولسان»کره جنوبی بسر می برند، روز جمعه و همگام با ملت بزرگ ایران به پای صندوق رای رفتند.

به گزارش هر مز – دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران درگفت وگو با ایرنا گفت: اعضای تیم ملی و دیگر مسوولان فوتبال کشورمان به عنوان یک ایرانی متعهد، رای دادن را وظیفه خود دانستند و در این امر خطیر مشارکت فعال داشتند.
«مهدی محمد نبی»افزود:با هماهنگی سفارت کشورمان در کره جنوبی صندوق رای اختصاصی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به محل هتل استقرار تیم ملی کشورمان منتقل شد.
وی در باره وضعیت تیم ملی نیز گفت:ملی پوشان دیروز (پنجشنبه) وارد شهر اولسان شده و اولین تمرین خود را بعداز ظهر در زمین اختصاصی کارخانه هیوندایی انجام داد.
نبی افزود، دومین تمرین بعداز ظهرامروز در همین زمین برگزار می شود و تا روز دوشنبه همه روز اعضای تیم ملی زیر نظر کادر فنی یک دور تمرین خواهند داشت.
وی شرایط فنی تیم ملی را خوب توصیف کرد و افزود: هیچ یک از ملی پوشان مصدومیتی ندارند.
نبی از امکانات اختصاص داده شده میزبان ابراز رضایت کرد و گفت: در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
وی در پاسخ به اظهارات نادرست سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در خصوص امکانات ناکافی تیم کره جنوبی در ایران گفت: این گونه نبوده است.فدراسیون فوتبال ایران همیشه از لحاظ میزبانی جزو بهترین ها در آسیا بوده و وظیفه خود را بخوبی می شناسد.
وی گفت:برخلاف اظهارات سرمربی کره اگر میزبانی ایران مطلوب نبود مسلما نماینده فیفا باید گزارش می کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که ایرانی های مقیم کره جنوبی با حضور در ورزشگاه «مونسون» محل برگزاری دیدار دو تیم ایران و کره تیمشان را تشویق کنند.
نبی گفت که ایرانی ها همیشه قلبشان با تیم ملی همراه بوده است و امیدواریم در این دیدار سختی که در پیش داریم دعای خیر خود را همراه تیم کرده و انرژی بخش و کمک حال تیم ملی باشند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال برزیل روز سه شنبه هفته آینده در شهر اولسان کره برگزار می شود.