غاز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شهوراهای اسلامی شهر و روستا

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ امروز جمعه آغاز که تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت. رهبر معظم انقلاب در اولین لحظات آغاز انتخابات، رای خود را به صندوق انداختند.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز انلای به نقل ازدانا،یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ امروز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های اخذ رای سراسر کشور آغاز شد.

حضور مردم از همان ساعت‌های ابتدایی رای‌گیری چشم‌گیر است.

طبق ماده ۲۰ قانون انتخابات ریاست جمهوری، اخذ رأی در داخل و خارج کشور در یک روز انجام می‌شود و مدت آن ۱۰ ساعت است و در صورت ضرورت قابل تمدید است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغازین دقایق برگزاری انتخابات، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) رای خود را به صندوق شماره ۱۱۰ انداختند.

“آیت‌الله جنتی” آراء خود را به صندوق انداخت

آیت الله جنتی صبح امروز و در نخستین ساعت رای گیری رای خود را به صندوق شماره ۴۷۳انداخت و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

آیت الله مکارم شیرازی در انتخابات شرکت کرد

آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز و در نخستین ساعت رای گیری رای خود را به صندوق شماره ۴۷۳انداخت و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

این مرجع تقلید پس از شرکت در انتخابات طی سخنانی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را گامی در راستای تقویت نظام اسلامی دانست.