دفع حملات گسترده داعش به حومه شرقی و جنوبی فرودگاه دیرالزور

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دهها تن از عناصر تروریستی داعش با هدف تصرف فرودگاه دیرالزور حملاتی را از چند محور در حومه شرق و جنوبی این فرودگاه انجام دادند. عناصر داعش به مواضع ارتش سوریه در مناطق «الجبیلیه، الرشدیه، الحویقه، بروک، الجنینه، الرصافه، البغیلیه، منطقه صنعتی و الحسینیه» حمله کردند. اندازه واقعی […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دهها تن از عناصر تروریستی داعش با هدف تصرف فرودگاه دیرالزور حملاتی را از چند محور در حومه شرق و جنوبی این فرودگاه انجام دادند.

عناصر داعش به مواضع ارتش سوریه در مناطق «الجبیلیه، الرشدیه، الحویقه، بروک، الجنینه، الرصافه، البغیلیه، منطقه صنعتی و الحسینیه» حمله کردند.

اندازه واقعی   

منابع میدانی به بین الملل فارس اعلام کرند که تروریستها در ابتدا، عملیات خود را با استفاده از شلیک خمپاره و خودروهای انتحاری آغاز کردند.

نیروهای گارد ریاست جمهوری سوریه و عشایر مستقر در منطقه با آمادگی کامل موفق شدند در ابتدای عملیات تعدادی از خوردوهای نظامی و انتحاری وابسته به داعش را منهدم کنند

نیروهای مقاومت پس از این مسئله با عناصر داعش درگیر شدند و  درگیریها همچنان ادامه دارد.

این منابع همچنین تأکید کردند که تروریستها تا کنون نتوانسته اند منطقه ای را اشغال کنند و اوضاع میدانی به سود نیروهای سوری در جریان است.

بر اساس گفته یک منبع میدانی تا کنون حدود ۳۰ تروریست داعش کشته و زخمی شده اند و این امار بدلیل تعداد بالای تروریستها در حال افزایش است.

عناصر داعش قصد دارند با تصرف فرودگاه دیرالزور تنها راه کمک‌رسانی به مردم و نیروهای محاصره شده در شهر را قطع و زمینه اشغال کامل شهر را آماده کنند.

انتهای پیام/