بازی با احساسات برای عضوگیری در بازاریابی شبکه ای/ فریب سودجویان را نخوریم یکی از اساسی ترین ترفندهای بازاریابی شبکه ای برای عضو گیری و حفظ مجموعه ها، بازی با احساسات افراد بخصوص جوانان است. نظر مجمع مشورتی فقهی شورای نگهبان در مورد بازاریابی شبکه ای در این مطلب نامه مجمع مشورتی فقهی شورای نگهبان […]
در واقع در این گام، با استفاده از واژه های پر آب و تاب و استفاده از اصطلاحات به ظاهر علمی و مدرن، تلاش میشود تا از احساسات شما سوء استفاده شود. این قسمت از سناریو خصوصاً قشر دانشجو را بیشتر تهدید میکند.
گاهی بازاریابی شبکه ای را مساوی با تجارت الکترونیک میدانند، در حالی که بازاریابی شبکه ای هیچ تلازمی با تجارت الکترونیک ندارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
Δ