اقدامات اسرائیل در غزه جنایت علیه بشریت است

شیخ ابراهیم ابراهیمی از علمای اهل سنت جزیره قشم و مسئول دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد قشم با محکومیت جنایت نسل کشی مسلمانان فلسطینی توسط رژیم اشغالگر قدس از حاکمان کشورهای اسلامی خواست تا به وظیفه خود در برابر مسلمانان فلسطین و آزادی قدس عمل نمایند.

شیخ ابراهیم ابراهیمی از علمای اهل سنت جزیره قشم و مسئول دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد قشم با انتشار یادداشتی ضمن محکومیت جنایت نسل کشی مسلمانان فلسطینی توسط رژیم اشغالگر قدس از حاکمان کشورهای اسلامی خواست تا به وظیفه خود در برابر مسلمانان فلسطین و آزادی قدس عمل نمایند.
در این یادداشت آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ وَیجْعَلُکمْ خُلَفاءَ الأَرْضِ – نمل ۶۲
حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار چند هزار زن و کودک و تخریب اماکن مسکونی و بیمارستان ها ، چهره واقعی این جنایتکار پلید را آشکار کرد و موجب بیداری ملتهای مسلمان در برابر حاکمانی شد که اقدام به عادی سازی روابط خود با اسرائیل کودک کش کرده بودند.
فریب ساکنان غزه و هدف قرار دادن آنها پس از ترک سکونت گاهایشان و بمباران مناطق جنوبی نشان داد که اسرائیل غاصب فقط به دنبال نسل کشی مسلمانان این منطقه است و نه تنها ترسی از جنایت جنگی ندارد بلکه با همراهی آمریکا و غرب جنایت علیه بشریت را هم به اجرا گذاشته است.
حاکمان اروپایی که اجازه تحقیق در مورد هلوکاست را نمی دهند در برابر چشمان خود هلوکاست زنان و کودکان فلسطینی را به عینه می بینند و با سکوت خود نسل کشی مسلمانان را تایید و حمایت می کنند.
عادی سازی روابط توسط رژیم غاصب صهیونیستی با کشورهای عربی این فرصت را به اسرائیل داد تا کشورهای عربی به پایگاه ذخیره سازی بمب و موشک برای قتل عام فلسطینی ها تبدیل شوند و آمریکای جنایتکار نیز با استفاده از پایگاه های خود در منطقه اقدام به تسلیح ، تجهیز و حمایت نظامی از این رژیم کودک کش کند.
اکنون پس از شهادت ۳۵۰۰ نفر فلسطینی و خشم مسلمانان از اقدامات اسرائیل جنایتکار وقت آن رسیده تا حاکمان کشورهای اسلامی به وظیفه خود در برابر نسل کشی و جنایتهای رژیم صهیونیستی عمل کنند و این غده سرطانی را که در سرزمین های اسلامی رخنه کرده است نابود نمایند.
امروز رژیم کودک کش اسرائیل و حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار بیش از همیشه منفور ملتهای مسلمان و آزادی خواه جهان هستند و قلوب مسلمانان جز با نابودی این رژیم نژاد پرست تسلی نخواهد گرفت .
در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار فلسطینی از عموم مسلمانان درخواست می نمایم تا همانگونه که خداوند در قرآن فرموده است وَ ما لَکُمْ لاتُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ نسبت به سرنوشت مسلمانان فلسطین خود را مسئول بدانند و تا جایی که در توان دارند با جان و مال و دعا در این راه مجاهدت نمایند تا فتح و گشایش ملت مظلوم فلسطین که جز با جهاد در راه خدا ممکن نیست محقق شود و همه ما در این پیروزی سهیم باشیم . ان شا الله .
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ