یک مسجد و دو نماز خانه بزودی در قشم به بهره برداری می رسد

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسجد روستای باغ بالای جزیره قشم و دو باب نمازخانه در پارک زیتون و سینما دریای قشم تا پایان مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد. پرویز همتیان با بیان این مطلب افزود: ساخت مسجد روستای باغ بالا و نیز دو نماز […]

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسجد روستای باغ بالای جزیره قشم و دو باب نمازخانه در پارک زیتون و سینما دریای قشم تا پایان مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

پرویز همتیان با بیان این مطلب افزود: ساخت مسجد روستای باغ بالا و نیز دو نماز خانه در پارک زیتون و سینما دریا در شهر قشم به عنوان اقدام فرهنگی این سازمان با مطرح شدن در ستاد احیای اماکن مذهبی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مسجد باغ بالا با زیربنای ۱۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت حدود ۵۰۰۰ متر مربع که مابقی زمین مذکور برای احداث مجتمع فرهنگی اختصاص داده شده  و نمازخانه های در حال احداث پارک زیتون و سینما دریای شهر قشم نیز هر یک بر روی سکویی به مساحت حدود ۳۰ متر مربع و به شکل مسقف ساخته خواهند شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نگاه ویژه مدیر عامل این سازمان به مباحث فرهنگی تصریح کرد: کمک به ساخت مساجد، تکایا و حسینیه ها وهمچنین هزینه در مورد تبلیغات اسلامی، به ویژه در مناسبت های مختلف مذهبی از اقدامات فرهنگی این سازمان بشمار می رود.

به گفته همتیان، سازمان منطقه آزاد قشم آماده است با هماهنگی دستگاه های متولی امور تبلیغات اسلامی در زمینه پررنگ تر شدن این اقدامات در شهرستان قشم کمک کند.

بنا به این گزارش، مسجد باغ بالا و دو باب نماز خانه مسقف در پارک زیتون و سینما دریای شهر قشم به عنوان محل های پر تردد مردم و مهمانان جزیره قشم، با هزینه های ساخت از سوی سازمان منطقه آزاد قشم مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.