یادواره شهدا گمنام شهرستان قشم برگزار شد

به مناسبت هفته ی دفاع مقدس یادواره  ۵ شهید درشهرستان قشم برگزارشد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزآنلاین ؛رضاجوکارامام جمعه شهرستان قشم درآیین یادواره شهداء قشم گفت:هدف از برگزاری این یادواره؛ بزرگداشت یاد شهیدان و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیراز خانواده های معظم شاهد و ایثارگران بود . […]

به مناسبت هفته ی دفاع مقدس یادواره  ۵ شهید درشهرستان قشم برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزآنلاین ؛رضاجوکارامام جمعه شهرستان قشم درآیین یادواره شهداء قشم گفت:هدف از برگزاری این یادواره؛ بزرگداشت یاد شهیدان و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیراز خانواده های معظم شاهد و ایثارگران بود .

جوکارافزود:فرهنگ و رسم و روش شهدا باید در جامعه اسلامی ما روز به روز پررنگ‌تر و اثرگذارتر از گذشته باشد و این نیاز به ترویج و گسترش این فرهنگ در جامعه دارد.

وی تصریح کرد: امروز بیش از گذشته نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت داریم؛ چرا که دشمنان ما با جنگ نرم در صدد کم رنگ و بی‌اهمیت جلوه دادن این فرهنگ مقدس در جامعه اسلامی ما و جوامع دیگر دارند

این یادواره سه شنبه ۲مهر ماه سال جاری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار؛ با حضور سرهنگ ماندگاری فرمانده ناحیه قشم وجمعی از مسئولین در روستای طبل این شهرستان برگزار خواهد شد.