گستاخی دشمنان در امور داخلی ایران زنگ خطر ی برای تیم مذاکره کننده است

امام جمعه قشم با اشاره به فرارسیدن دهه فاطمیه در خطبه های نمازجمعه گفت:محور ولایت و امامت و آفرینش فاطمه الزهرا(س)‌است . وی افزود : همانگونه که شخصیت پیامبر (ص) به عنوان الگو معرفی شده است ، حضرت مهدی(عج) هم حضرت زهرا(س) را الگوی خود عنوان نموده است و این نشانه ای بر معصوم بودن […]

امام جمعه قشم با اشاره به فرارسیدن دهه فاطمیه در خطبه های نمازجمعه گفت:محور ولایت و امامت و آفرینش فاطمه الزهرا(س)‌است . وی افزود : همانگونه که شخصیت پیامبر (ص) به عنوان الگو معرفی شده است ، حضرت مهدی(عج) هم حضرت زهرا(س) را الگوی خود عنوان نموده است و این نشانه ای بر معصوم بودن این بانوی بزرگوار اسلام است .

حجت الاسلام جوکار در بخش دیگری از خطبه ها در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : ما به اقتصادی مقاومتی نیاز داریم که ما را از وابستگی  به نفت نجات دهد و تا زمانی که تکیه گاه ما فروش نفت خام است  در برابر دشمنان جای جولان نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست و مسئولین نباید بر مردم فشار وارد کنند و مردم هم بایستی از اسراف و تبذیر خودداری کنند البته در مسایل فرهنگی و دینی هر قدر هزینه شود سرمایه گذاری است و اسراف در جایی است که برای رفاه و تجملات باشد.

امام جمعه قشم ضمن تقدیر از صدا وسیما به خاطر رسانه ای کردن مطالبات رهبری در خصوص مسایل فرهنگی بیان داشت: مسئولین بدانند اگر مردم تا کنون در برابر فشارهای اقتصادی مقاومت کرده اند به خاطر پایبندی به مسائل دینی است و ملت هیچ گاه در برابر کسانی به مقدسات دینی اهانت کنند کوتاه نمی آیند.

وی اقدامات خلاف اصول دیپلماسی خانم اشتون را زنگ خطری برای مسئولان و تیم مذاکره کننده دانست و یادآور شد : دشمنان پا از مسائل هسته ای فراتر گذاشته است و با مطرح کردن حقوق بشر قصد دخالت در امور داخلی کشور را دارند پس مسئولان باید هوشیار باشند و دشمنان بدانند این گستاخی آنها از طرف ملت ایران بی پاسخ نمی ماند.

حجت الاسلام جوکار در خصوص  معضلات فرهنگی شهر قشم گفت: سبک معماری شهر قشم هم اسلامی نیست و بعضی از نمادهای ضد انسانی و عفت عمومی بر بعضی ساختمانهای شهر نصب شده است که متاسفانه در هنگام ساخت از طرف مراجع ذی ربط نظارت انجام نشده و می بایست این نمادهای ضد انسانی از سطح شهر جمع آوری شود.

امام جمعه قشم انجام برنامه های فرهنگی درتعطیلات عید نوروز را  ضروری دانست و بیان داشت : بایستی مکان مناسب برای اقامه نماز جماعت در شهر آماده شود و از طرفی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هم با اعزام اکیپ در سطح شهر بر وضعیت حجاب و عفاف نظارت داشته باشد و در صورت لزوم با زبان خوش و ملاطفت تذکر لازم ارائه شود از  بی حجابی و بی عفتی در شهر جلو گیری شود.