کمیته اولیا هیئت کاراته شهرستان قشم تشکیل شد

کمیته مربیان هیئت کاراته شهرستان قشم به منظور اجرای بهتر برنامه های آموزشی ،فرهنگی و  مسابقات با مشارکت والدین کاراته کا تشکیل شد. مجید کیا رئیس هیئت کاراته شهرستان قشم با بیان این خبر گفت : تشکیل کمیته اولیا یکی از نوآوری هایی این هیئت است که از توان والدین هنرجویان برای اجرا و نظارت […]

کمیته مربیان هیئت کاراته شهرستان قشم به منظور اجرای بهتر برنامه های آموزشی ،فرهنگی و  مسابقات با مشارکت والدین کاراته کا تشکیل شد.

مجید کیا رئیس هیئت کاراته شهرستان قشم با بیان این خبر گفت : تشکیل کمیته اولیا یکی از نوآوری هایی این هیئت است که از توان والدین هنرجویان برای اجرا و نظارت برنامه های کاراته قشم استفاده خواهد شد.

وی افزود : اساس کار این کمیته با عضویت ۵ نفر از اولیای کارته کا در هر سبک کاراته است که با توجه به فعالیت ۶ سبک کنترلی و آزاد به زودی شاهد تحول خوبی در جامعه کاراته شهرستان خواهیم بود.

مجید کیا به اجرای برنامه استعدادیابی هیئت کاراته شهرستان در ماه گذشته اشاره و بیان داشت : با همکاری اداره آموزش و پرورش بیش از ۲ هزار نفر از دانش آموزان شهر قشم و درگهان در مرحله اول شناسایی شده اند که برنتمه عملی استعداد یابی با کمک کمیته اولیا در نیمه نخست تیرماه اجرایی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد  با کشف استعداد های جدید و اضافه شدن هنرجویان جدید به رشته  کاراته شاهد شکوفایی فصل جدیدی از پروش قهرمانهای جدید در این رشته ورزشی شهرستان قشم باشیم.

کیا خاطر نشان کرد :  شرکت در برنامه های ورزشی و خصوصا کاراته با توجه به نهادینه کردن نظم ، احترام و اخلاق در رزمی کاران می تواند در مصون سازی  نوجوانان و جوانان را در مقابل با معضلات اجتماعی تاثیر بسزایی داشته باشد.