کشف ۲۰۵ کیلوگرم تریاک در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف ۲۰۵ کیلو گرم مواد مخدر “تریاک” با تیز هوشی دولاور مردان انتظامی این شهرستان خبر داد. سرهنگ داود محمود زاده  گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قشم با کسب اطلاعات مربوط به ورود مواد مخدر از نوع تریاک به قشم، بررسی موضوع را با هدف دستگیری سوداگران مرگ […]

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف ۲۰۵ کیلو گرم مواد مخدر “تریاک” با تیز هوشی دولاور مردان انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود محمود زاده  گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قشم با کسب اطلاعات مربوط به ورود مواد مخدر از نوع تریاک به قشم، بررسی موضوع را با هدف دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تلاشگران واحد مبارزه با مواد مخدر شهرستان قشم در تحقیقات خود محل دپو ۲۰۵ کیلو و ۵۰۵ گرم تریاک قاچاقچیان در روستای دوربینی را شناسایی و در یک فرصت مناسب مواد یاد شده را که در زیر خاک جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با تقدیر از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس جهت شناسایی و کشف جرم، بر تلاش مستمر پلیس با هدف ارتقای سطح ایمنی و سلامت این شهرستان به عنوان یک شهر گردشگرپذیر تاکید کرد.

وی در پایان ضمن اخطار شدید به قاچاقچیان در حوزه سوخت، کالا، مواد مخدر و دام بیان داشت: دلاور مردان انتظامی، دریابانی، بسیج سپاه و سربازان گمنام امام عصر (عج) در قشم بطور شبانه روز در پی افزایش سطح امنیت و آسایش مردم این شهرستان هستند و براساس قانون با هرگونه عملیات خلافکاران، بشدت برخورد می کنند.