کسب مقام سوم جهانی در مسابقات E-KARATE توسط نوجوان قشمی

فرنگیس صالحی نوجوان قشمی از باشگاه مهد ورزش قشم و  با مربیگری خانم  محبوبه بزرگپور توانست مقام سوم  مسابقات جهانی E-KARATE را از آن خود کند. مسابقات قهرمانی E-KARATE جهان که از تاریخ ۲۴ آگوست تا ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ در بخش کاتا بصورت مجازی در حال برگزاری بود و در حالیکه به اتمام رسید که […]

فرنگیس صالحی نوجوان قشمی از باشگاه مهد ورزش قشم و  با مربیگری خانم  محبوبه بزرگپور توانست مقام سوم  مسابقات جهانی E-KARATE را از آن خود کند.

مسابقات قهرمانی E-KARATE جهان که از تاریخ ۲۴ آگوست تا ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ در بخش کاتا بصورت مجازی در حال برگزاری بود و در حالیکه به اتمام رسید که هرمزگانی ها نمایندگان تیم ملی E-KARATE ایران خوش درخشیدند و صاحب عناوین اول تا سوم این دوره از رقابتها شدند.
در مسابقات E -KARATE قهرمانی جهان با حضور بیش از ۲۷ کشور دنیا و بیش از ۱۴۳ شرکت کننده برگزار شد و از هرمزگان هدایت این تیم را   حسین تنی برعهده داشت که  در پایان نمایندگان ekarate ایران صاحب یک مدال طلا یک نقره و پنج برنز شدند که مدال آوران به شرح زیر میباشند:
در بخش آقایان:
در رده پیشکسوتان :  مریوان نریمان قهرمان ekarate دنیا شد  و  مدال طلا را از آن خود کرد و تنها طلایی ایران بود.
در بزرگسالان : حسین تنی  صاحب مقام سوم برنز  شد و به مدال برنز این دوره ازمسابقات دست یافت.
در رده نونهالان : امیررضا ملکشاهی مدال برنز و مقام سوم  رقابتها را کسب کرد.
در بخش بانوان :
خانم معصومه احمدی طیفکانی نایب قهرمان ekarate جهان و مقام دومی  را در رده زیر ۱۸ سال کسب کرد.
عنوان سومی نوجوانان جهان هم به  خانم فرنگیس صالحی  رسید که با مربیگری خانم  محبوبه بزرگپور  در این دوره از مسابقات حضور داشت و خوش درخشید.
همچنین در رده بزرگسالان خانمها  مریم سالاری و ساناز حسینی  موفق شدند مقام سوم   و  مدال برنز  رقابتها را کسب کنند.