کانون هنر قشم افتتاح وآغاز به کار کرد

مراسم افتتاح کانون هنر قشم با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد. در حال حاضر هشت انجمن قرآن و عترت، هنرهای تجسمی، خوشنویسان، نمایش، موسیقی، داستان نویسی، شعر و ادب و عکاسان خلیج فارس در این کانون فعال شده است. گفته می‌شود با فعالیت کانون هنر قشم که با پیگیری‌های مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

مراسم افتتاح کانون هنر قشم با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

در حال حاضر هشت انجمن قرآن و عترت، هنرهای تجسمی، خوشنویسان، نمایش، موسیقی، داستان نویسی، شعر و ادب و عکاسان خلیج فارس در این کانون فعال شده است.

گفته می‌شود با فعالیت کانون هنر قشم که با پیگیری‌های مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم در سال‌جاری صورت گرفته است، فعالان عرصه‌های هنر قشم از مکانی ویژه برای پرداختن به امور مربوطه برخودار می‌شوند.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم  فرهنگ و هنر را مایه آرامش روح انسان ها خواند و بر ضرورت حمایت از اهل فرهنگ و هنرمندان جزیره قشم تاکید کرد و گفت: نگاه ما در این عرصه باید فراتر از جزیره، استان و کشور باشد و هنر خودمان را باید در سطح ملی و بین المللی ارائه کنیم.
مشیری گریزی نیز به گردشگری زد و با مقایسه قشم با کشورهای گردشگر پذیر دنیا مانند یونان بیان کرد:گردشگران دنیا بخصوص کشورهای سردسیر برای گذراندن اوقات فراغت خود و استراحت و تفریح، دنبال جایی مانند قشم می گردند، هنر ما باید این باشد که با تجهیز پلاژها، رستوران ها و سایت های گردشگری و با تامین و تضمین امنیت و آرامش گردشگران که هردو را در این جزیره داریم، آنها را به این جزیره بکشانیم.