کاراته کار قشمی مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را بدست آورد

کاراته کار جوان  قشم به عنوان یکی از منتخبین کاراته استان هرمزگان موفق به کسب مدال طلا در رشته کومیته هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور در استان قزوین شد. به گزارش هرمزانلاین به نقلاز قشم خبر؛ امید رضا کنگ با انتخاب هئیت کاراته استان هرمزگان به عنوان کاراته کاری از منطقه آزاد قشم موفق […]

کاراته کار جوان  قشم به عنوان یکی از منتخبین کاراته استان هرمزگان موفق به کسب مدال طلا در رشته کومیته هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور در استان قزوین شد.

به گزارش هرمزانلاین به نقلاز قشم خبر؛ امید رضا کنگ با انتخاب هئیت کاراته استان هرمزگان به عنوان کاراته کاری از منطقه آزاد قشم موفق شد به عنوان تیم کاراته استان هرمزگان در رقابت با حریفان خود در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور و در سبک JSKA در استان قزوین مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بخش آقایان در تمامی رده های سنی با حضور ورزشکاران از استان های مختلف کشور در دو رشته کاتا و کومیته از ۳۱ مرداد تا اول شهریور ماه و به مدت دو روز در مجموعه ورزشی شهید بابائی استان قزوین برگزار شد.

امید رضا کنگ، کاراته کار جوان منطقه آزاد قشم پیش از این نیز با حضور در مسابقات جهانی مسکو در رده تیمی آقایان موفق به کسب مدال نقره شده بود.