چهارمین همایش ملی «طب پیشگیری» در بندرعباس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید شهرام میرزمانی صبح شنبه در نشست خبری که در ناوگان جنوب کشور در بندرعباس برگزار شد، بیان داشت: چهارمین همایش ملی طب پیشگیری با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و اساتید دانشگاه های سراسر کشور از ۲۶ دی ماه تا ۳۰ دی ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد. همچنین نمایشگاه […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید شهرام میرزمانی صبح شنبه در نشست خبری که در ناوگان جنوب کشور در بندرعباس برگزار شد، بیان داشت: چهارمین همایش ملی طب پیشگیری با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و اساتید دانشگاه های سراسر کشور از ۲۶ دی ماه تا ۳۰ دی ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد. همچنین نمایشگاه دستاوردهای پزشکی ۴۴ شرکت تولید کننده لوازم پزشکی همزمان با این همایش در بندرعباس افتتاح خواهد شد.

میرزمانی عنوان کرد: ۱۲ نشست علمی و ۹ کارگاه در این همایش با حضور اساتید، پژوهشگران، محققان و رده های نظامی بهداری نیروهای مسلح شرکت خواهند کرد و آخرین دستاوردها و تحقیقات پژوهشی در حوزه طب پیشگیری ارائه خواهد شد و در نهایت گزارش نهایی به فرماندهان نظامی ارتش جهت بهره برداری در توسعه و تجهیز شناورهای سطحی و زیرسطحی ارائه می شود.

دبیر چهارمین همایش ملی طب پیشگیری، بهداشت و امداد دریایی عنوان کرد: سلامت شغلی در دریا، مدیریت پایش، ارزیابی و درمان بیماری ها در دریا، بهداشت، امداد و درمان نبردهای دریایی، امداد و نجات دریایی، مدیریت دانش و اطلاعات پزشکی در دریا، اورژانس های دریایی،  پرستاری و تریاژ در دریا، فناوری های نوین طب دریا، مدیریت فناوری اطلاعات در دریا، مدیریت تجهیزات و اقلام بهداشتی، امدادی و درمانی، مدیریت منابع انسانی در دریا و ساحل و طب ورزش ها و تفریحات دریایی از محورهای چهارمین همایش ملی طب پیشگیری، بهداشت و امداد دریایی خواهد بود.

میر زمانی ارتقای سلامت، تندرستی، طب پیشگیری، عوامل معنوی(آموزه ها و باورهای دینی) ارتقاء دهنده سلامتی، ارتباط معنویت و سلامت در دریا، عوامل فردی ارتقاء دهنده سلامتی، عوامل اجتماعی ارتقاء دهنده سلامتی از جمله سرفصل های مهم در این همایش خواهد بود.