پیشرفت و عمران روستاها در گرو همکاری و مشارکت مردم با مسئولان است

بخشدار شهاب قشم گفت: پیشرفت و عمران روستاها در گرو همکاری و مشارکت مردم و تعامل و همدلی اعضای شورا و دهیار با مسئولان شهرستان است. محمد زرنگاری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستای باسعیدو که در راستای بررسی مشکلات اهالی و همچنین بازدید از آب‌شیرین‌کن و بندر صیادی این روستا در […]

بخشدار شهاب قشم گفت: پیشرفت و عمران روستاها در گرو همکاری و مشارکت مردم و تعامل و همدلی اعضای شورا و دهیار با مسئولان شهرستان است.

محمد زرنگاری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستای باسعیدو که در راستای بررسی مشکلات اهالی و همچنین بازدید از آب‌شیرین‌کن و بندر صیادی این روستا در جمع شوراهای بخش شهاب قشم اظهار داشت: انتظار می‌رود شوراها در وظایف محوله از جمله ساماندهی وضعیت بهداشتی روستاها و ارتباط مستمر با مدیران سطح ادارات برای رفع مشکلات اهالی با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش مضاعفی از خود نشان داده و تا حد امکان با همکاری خود اهالی درصدد رفع مشکلات اقدام کنند.

وی افزود: خدمت به مردم در مناطق روستایی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید همواره در اولویت کاری مسئولان قرار داشته باشد.

زرنگاری نیز بر لزوم تلاش بیشتر اعضای شورا و دهیاری‌ها جهت عمران و آبادانی روستاها تاکید کرد و پیشرفت و عمران روستاها را در گرو همکاری و مشارکت مردم و تعامل و همدلی اعضای شورا و دهیار با مسئولان شهرستان دانست.

این مسئول با بیان اینکه، سرکشی به روستاهای مختلف بخش شهاب به طور منظم ادامه داشته و خواهد داشت، گفت: مسئولان در حد توان گام‌های مثبتی در جهت برطرف شدن مشکلات مردم بردارند.

وی جلب رضایت مردم را از مهمترین وظایف مسئولان دانست و یادآور شد: نهایت تلاش و همت خود را برای جذب اعتبارات لازم در بخش‌های مختلف به کار خواهیم گرفت تا زمینه تسریع در انجام پروژه‌ها فراهم شود.

بخشدار شهاب قشم با اشاره به محدودیت‌های اعتباری گفت: پیگیری‌های فراوانی برای رفع مشکلات روستاهای این شهرستان انجام گرفته و امید است که این پیگیری‌ها منتج به اقدامات مثبت شود.

تعدادی از نمایندگان شوراهای این بخش، مهمترین مشکلات روستاهای محروم در غرب جزیره قشم را تامین آب آشامیدنی، گران بودن کرایه حمل آب به وسیله تانکر، نامطلوب بودن وضعیت معابر و نبود امکانات ورزشی عنوان و خواستار مساعدت در جهت رفع آن‌ها شدند.