پیروزی مقاومت در غزه پیروزی اسلام است

امام جمعه قشم: خدا محوری مسلمانان غزه و اتکای آنها بر خداوند و ایستادگی در مقابل دشمن صهیونیستی باعث پیروزی آنها در جنگ پنجاه روزه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز حجت الاسلام جوکار در خطبه های نماز جمعه شهر قشم گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر از هیچ جنایتی برای شکست مسلمانان غزه […]

امام جمعه قشم: خدا محوری مسلمانان غزه و اتکای آنها بر خداوند و ایستادگی در مقابل دشمن صهیونیستی باعث پیروزی آنها در جنگ پنجاه روزه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز حجت الاسلام جوکار در خطبه های نماز جمعه شهر قشم گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر از هیچ جنایتی برای شکست مسلمانان غزه مزایقه نکرد اما این جنگ هیچ نتیجه ای جز رسوایی برای اسرائیل دربر نداشت .
وی افزود : پیروزی غزه به همه نشان داد که هر جا مقاومت باشد پیروزی هم هست و این درس بزرگی است که می توان آن را در دفاع مقدس کشور مان هم مشاهده کرد.
امام جمعه قشم ضمن تبریک پیروزی مردم غزه اظهار داشت : پیروزی مقاومت در غزه پیروزی اسلام است و این پیروزی مرهمی بر دردهای مادران فرزند از دست داده غزه است که آن را به همه مسلمانان تبریک می گوییم.
وی با اشاره به سخنان نتانیاهو در خصوص حمایت ایران از مقاومت غزه تاکید کرد : امروز اسرائیل از همه زمانها رسواتر است و نه تنها در مجامع جهانی بلکه در درون کابینه خود هم دچار اختلاف شده و حتی توسط مردم خود مورد بازخواست قرار گرفته که همه اینها بخاطر حمایت ایران از مسلمانان غزه است که به حول و قوه الهی تا پایان بازگشت مسجد الاقصی به دامان اسلام ادامه خواهد یافت.
حجت الاسلام جوکار با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و سالروز مبارزه با ترورسیم اظهار داشت : امروز بزرگترین ترورسیم آمریکا و اسرائیل جنایتکار هستند که هم خودشان ترورسیم اند و هم تروریسم پرو هستند و گروهک منافقین و داعش را به وجود آورده و حمایت می کنند.
وی بیان داشت : هفده هزار شهید ترور نشان می دهد که ایران قربانی ترورسیم در جهان است اما دولت آمریکا با ادعای مبارزه با تروریسم و با هدف غارت منابع جهان به کشورهای جهان سوم لشکر کشی می کند اما با تروریستها هیچ کاری ندارد که این چهره واقعی آنها را نشان می دهد.