پوستر سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان در قشم رونمایی شد

طی مراسمی پوستر سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج با حضور مسئولین استان هرمزگان و شهرستان قشم رونمایی شد. محمد حکمیان رییس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان در این مراسم با تشکر از حامیان برگزاری جشنواره گفت : در مجموع ۳۷ کار به دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر بسیج ارائه شد که این کارها توسط داوران بازبین […]

طی مراسمی پوستر سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج با حضور مسئولین استان هرمزگان و شهرستان قشم رونمایی شد.
محمد حکمیان رییس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان در این مراسم با تشکر از حامیان برگزاری جشنواره گفت : در مجموع ۳۷ کار به دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر بسیج ارائه شد که این کارها توسط داوران بازبین مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ۱۰ اثر در بخش صحنه ای و خیابانی جهت شرکت در جشنواره انتخاب شدند.
وی افزود : آثار انتخاب شده در موضوعات دفاع مقدس ،جمعیت، جهاد تبیین و معرفی شهدای استان است و برای کارهای خیابانی جهت اجرا در محلات و مدارس جزیره قشم برنامه ریزی انجام شده است.
رییس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان با بیان اینکه نزدیک به ۲۰۰ نفر از هنرمندان استان در این رویداد هنری جزیره قشم شرکت خواهند کرد تصریح کرد : حضور در صحنه جهاد تبیین یک ضرورت مهم برای هنرمندان کشور است و در این عرصه هنر بهترین ابزار جهت آگاه سازی نسلهای جوان با مسایل اصلی انقلاب اسلامی است.
مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) ، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولین فرهنگی شهرستان و استان هرمزگان در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار شد.
سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه به میزبانی جزیره قشم برگزار می شود.