پرسپولیس به قشم می رود

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در دیداربا معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندارقشم در برخی از رشته های ورزشی اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری کرد . به گزارش اهرمزانلاین؛ محمد سالاری کیا با جمعی از مسئولین باشگاه پرسپولیس صبح امروز در دیدار با معاون فرماندارشهرستان قشم با اشاره به مساعد بودن آب و هوای این جزیره […]

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در دیداربا معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندارقشم در برخی از رشته های ورزشی اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری کرد .

به گزارش اهرمزانلاین؛ محمد سالاری کیا با جمعی از مسئولین باشگاه پرسپولیس صبح امروز در دیدار با معاون فرماندارشهرستان قشم با اشاره به مساعد بودن آب و هوای این جزیره کفت:پرسپولیس آمادگی سرمایه گزاری دررشته های مختلف ورزشی در این جزیره دارد .

سالاری کیا افزود:جزیره قشم از پتانسیل بالایی در ورزش های ساحلی همچون ورزش شنا ؛ قایقرانی ؛ غواصی ؛ جت اسکی ؛ و… دارد .

در ادامه حسین رضایی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندارقشم از حضورمعاونین باشگاه پرسپولیس در جزیره قشم قدردانی و اعلام آمادگی ادرارات ونهادها درجهت راه اندازی کمپ باشگاه و مجموعه ساحلی در جزیره هرمز اعلام کرد .

همچنین در این نشست پیشنهاد برگزاری بازیپیشکسوتان پرسپولیس با پیشکسوتان جزیره قشم از سوی محمدمهدی جهانبخش رئیس اداره ورزش وجوانان قشم ارائه گردید .

با گزارش اکو قشم ؛ این نشست با حضور سالاری کیا معاون حقوقی ؛پورحسن معاون ورزش ؛ اسماعیلی مسئول فرهنگی ؛ فریدون مسئول کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در  دفتر معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندارقشم برگزارگردید و موضوع راه اندازی کمپ ورزشی و مدرسه فوتبال ؛ باشگاه پرسپولیس در جزیره قشم مطرح شد ./ انتهای پیام