ویژه برنامه های روز ملی خلیج فارس در شهرستان قشم اعلام شد

فرماندارقشم  پیش از ظهرامروز در جلسه روز ملی خلیج فارس در جمع مسئولین این شهرستان گفت: نام خلیج فارس بر همه کشورها آشکار است و کشورهایی که به دنبال نام جعلی خیلج فارس هستند به تاریخچه وجودی خود نگاه کنند می دانند که سخت در اشتباه اند.  مسعود سالاری اظهار داشت: متاسفانه کشورهایی که سن مسئولین […]

فرماندارقشم  پیش از ظهرامروز در جلسه روز ملی خلیج فارس در جمع مسئولین این شهرستان گفت: نام خلیج فارس بر همه کشورها آشکار است و کشورهایی که به دنبال نام جعلی خیلج فارس هستند به تاریخچه وجودی خود نگاه کنند می دانند که سخت در اشتباه اند.

 مسعود سالاری اظهار داشت: متاسفانه کشورهایی که سن مسئولین شان  از تاریخچه کشورشان بالاتر است امروزه به دنبال ساختن نام جعلی برای خلیج همیشه فارس هستند که این تفکرات فقط و فقط برای آنها یک خیال است و خلیج فارس همیشه فارس می ماند.

وی بیان کرد: همایش روز ملی خلیج فارس با حضورمسئولین استانی و کشور با شکوه تمام درجزیره قشم وهرمزبا برنامه ها متنوع برگزارمی شود.

فرماندارقشم از برگزاری کارگاه آموزشی خلیج فارس درقشم خبر داد و افزود: کارگاه آموزشی خلیج فارس جهت شناساندن تاریخچه خیلج فارس به دانش آموزان و دانشجویان با همکاری دانشگاه پیام نور و آموزش پرورش این شهرستان درتاریخ های ۱۰ ، ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه درمحل سالن مرکز رشد این شهرستان برگزارمی شود.

وی به برنامه های روزخلیج فارس در جزیره قشم و هرمز اشاره کرد وگفت: جزیره قشم از روز۵ ردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت با برنامه های همچون به صدا درآمدن بوق شناورهای دریایی ، برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج فارس، پیاده روی خانواده در بندرتاریخی لافت و هرمز، مسابقات نقاشی در قشم و هرمز، نمایشگاه غذاهای بومی محلی، رژه قایق های موتوری در آبهای خلیج فارس و برنامه های متنوع دیگر در جزیره های قشم و هرمز است که  به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار می شود.

فرماندار قشم در ادامه بیان کرد : پاکسازی سواحل ، به صدا در آمدن بوق شناورهای دریایی همراه با برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج همیشه فارس در ساعت ۱۰ روز دهم اردیبهشت ماه از برنامه های شاخص این روز است.

وی در پایان از مسئولین این شهرستان خواستار برنامه ریزی دقیق و متنوع درروز ملی خلیج فارس شد.