ولایت فقیه عامل نگه دارنده انقلاب اسلامی است

مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در روستای باسعیدو شهرستان قشم با حضور امام جمعه شهرستان قشم ، فرماندار ، جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظلمی و معتمدین شهرستان و با حضور مردم ولایتمدار روستای باسعیدو در مسجد حاجی علی این روستا برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قشم در این مراسم […]

مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در روستای باسعیدو شهرستان قشم با حضور امام جمعه شهرستان قشم ، فرماندار ، جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظلمی و معتمدین شهرستان و با حضور مردم ولایتمدار روستای باسعیدو در مسجد حاجی علی این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قشم در این مراسم ضمن تشکر از بانیان تشکیل این مراسم و مسئولان شهرستانی این جلسلات را مایه خیر و برکت دانست و افزود: این جلسات مایه خیر و برکت است جلسات تالیف قلوب و الفت،  وحدت و دوستی و برادری است و اصل اسلام نیز بر این پایه استوار است.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: انقلاب اسلامی ما نیز بر پایه وحدت بوجود آمد امام عظیم الشان اگر انقلاب را آغاز کرد حول محور وحدت بود اصلی که اسلام همیشه به آن  تاکید می کند دستور اسلام به یکی شدن و وحدت است.

ایشان به امام راحل عظیم الشان اشاره و تصریح کرد: امام خمینی محبوب همه قلب هاست ایشان رهبر قلب هاست محبتی که خداوند از ایشان در دل انسان ها قرار داده هیچ گاه فراموش شدنی نیست این محبت هم از روی عمل اخلاص در عمل ایشان بود زیرا امام راحل برای احیای اسلام ناب محمدی قیام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار در ادامه سخنان خود به اصل ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: ولایت فقیه عامل نگه دارنده انقلاب اسلامی است اگر شاهد بی ثمر ماندن سایر انقلاب ها در سایر کشور ها هستیم از آن جهت است که ولی فقیه عادل در بین آنان وجود نداشت امروزه رهبری عادل و فرزانه ولی فقیه مسلمین است و با ارشادات خویش این کشور را به سمت امنیت و ارامش هدایت می کنند.

در این مراسم فرماندار قشم نیز ضمن تشکر از تشکیل مراسم اعلام آمادگی خود را برای رفع مشکلات مردم شهرستان اعلام کرد.

درابتدا این مراسم شیخ امینی از علمای اهل سنت و از معتمدین شهرستان قشم به ایراد سخنرانی در خصوص ویژگی های خاص امام راحل و نعمت بزرگ رهبری که بعد از ایشان به مقام معظم رهبری تنفیذ شد اشاره کرد پرداخت و افزود: امروزه مقام معظم رهبری با همان صلابت امام راحل و با تیز بینی تمامی مسائل را زیر نظر دارد و کشور را اداره می کند.