ورزش در بندرعباس از توانایی‌ بالایی برخوردار است

شهردار بندرعباس گفت: ورزش در این شهر از توانایی بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو ، تمام تلاش خود را برای پیشرفت و درخشش ورزش این شهر به کار می گیریم. به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، محمد جواد سلطان زاده روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال آن هستیم با تلاش […]

شهردار بندرعباس گفت: ورزش در این شهر از توانایی بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو ، تمام تلاش خود را برای پیشرفت و درخشش ورزش این شهر به کار می گیریم.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، محمد جواد سلطان زاده روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال آن هستیم با تلاش هر چه بیشتر و برنامه ریزی بهتر ، ورزش بندرعباس در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.
وی افزود: در شرایطی که دشمنان به شیوه های مختلف در راستای تضعیف نظام اسلامی و منحرف کردن جوانان تلاش می کنند، ترویج ورزش و فعالیت‌های ورزشی در جامعه و جذب جوانان امری بسیار مهم و ضروری است.
سلطان زاده تصریح کرد: ورزش از سالم‌ترین تفریحات نسل جوان است که توجه به این مهم می‌تواند سلامت و امنیت اجتماعی جامعه را به دنبال داشته باشد.
وی با اشاره به برنامه شهرداری برای راه اندازی زمین های چمن مصنوعی در محلات و تاکید بر این مساله ، گفت: بدون تردید احداث فضای ورزشی در محلات مختلف شهر ضروری به نظر می رسد.
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۵ زمین چمن مصنوعی توسط شهرداری در محلات شهر راه اندازی شده و هم اکنون نیز در تلاش برای احداث چند زمین دیگر هستیم .
سلطان زاده اظهار داشت: احداث زمین های چمن مصنوعی فرصت مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان می باشد و با احداث آنها برای بسیاری از نوجوانان و جوانان بندرعباس امکانات ورزشی مناسب فراهم می‌شود.