وجود نازنین علی (ع) دردانه عالم است

مراسم جشن میلاد امام علی (ع) و افتتاح مسجد امام جعفرصادق(ع) روستای  رمکان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا ، مسئولین و علمای اهل سنت و تشیع برگزار شد. فرمانده سپاه فجر فارس در این آئین گفت : وجود نازنین امیر المومنین دردانه عالم است و هیچ زبانی توانایی وصف وجود […]

مراسم جشن میلاد امام علی (ع) و افتتاح مسجد امام جعفرصادق(ع) روستای  رمکان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا ، مسئولین و علمای اهل سنت و تشیع برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر فارس در این آئین گفت : وجود نازنین امیر المومنین دردانه عالم است و هیچ زبانی توانایی وصف وجود آن حضرت که به راستی احمد ثانی و عصاره همه خوبی هاست را ندارد.

وی افزود : علی (ع) نقطه اتصال بین زمین و آسمان است و نه تنها همه مسلمانان به وجود آن حضرت افتخار می کنند بلکه بزرگانی از سایر ادیان هم به بزرگواری ایشام معترفند همانطور که جرج جرداق هم گفته است :  «  علی اقیانوسی است که با اشک یتیم به تلاطم در می آید.»

سردار سرتیپ پاسدار غیب پرور اظهار داشت :  از برکات عظیم انقلاب اسلامی این است که شیعه وسنی در کنار هم و با یک نقطه نظر برای اعتلای اسلام فعالیت می کنند و دشمنان اسلام برای همین جمهوری اسلامی را مورد هجمه خود قرار داده اند.

فرمانده سپاه فجر با اعلام اینکه امروز  وظیفه سپاه در کنار امور نظامی و دفاعی اجرای برنامه های فرهنگی است افزود : ساخت مسجد امام جعفر صادق(ع) از افتخاراتی بود  بود که  سپاه برای تعالی فرهنگ اسلامی و خدمات رسانی به روستاهای محروم در جزیره قشم انجام داده است و می بایست مساجد ما مرکزی برای انسان سازی و تربیت اخلاقی جوانان مبدل شود.

امام جمعه قشم هم در این مراسم گفت : بزرگان شیعه و سنی در قشم در کنار یکدیگرند و مردم ما هم نمونه بارز آیه رحما بینهم هستند لذا حرکت همه گروهها در مسیر انقلاب اسلامی و اتحاد در مبارزه با استکبار و شرک در زیر لوای ولایت فقیه است.

حجت الاسلام جوکار وهابیت و تکفیر ها را دشمن واحد مسلمانان دانست و خاطر نشان کرد : در صورتی که خدای نکرده وهابیت به قدرت برسد کشتار شیعه و سنی برای او فرقی نخواهد داشت و دشمنان ما کسانی هستند که در لباس روحانیت شیعه وسنی در اختلاف افکنی بین مسلمانان فعالیت می کنند.

اجرای تواشیح ، تجلیل از خانواده شهدا ، نور افشانی و برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه های فرهنگی این مراسم بود که با شکوه خاصی برگزار گردید.