هیچ مقامی حق ندارد به بهانه اقتصاد مقاومتی به مردم فشار آورد

امام جمعه شهرستان قشم در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: پیام مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن این بود که به مسئولین بگویند ما در مقابل دشمنان همچنان ایستاده ایم و شما مسئولین از مسئولیت خود شانه خالی نکنید و از حق مردم ایران دفاع کنید. وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری […]

امام جمعه شهرستان قشم در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: پیام مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن این بود که به مسئولین بگویند ما در مقابل دشمنان همچنان ایستاده ایم و شما مسئولین از مسئولیت خود شانه خالی نکنید و از حق مردم ایران دفاع کنید.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در آذربایجان افزود :همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند به دشمن نمی شود اعتماد کرد و مذاکرات با دولتهایی که خوی استکباری دارند نتیجه ای در بر نخواهد داشت چون آنها به دنبال نقض تعهدات و توافق نامه ها هستند اما ) ما روحیه اسلامی خود را حفظ می کنیم و به تعهدات خود پایبند می مانیم.

حجت الاسلام جوکار مشکل دشمنان ایران  را حکومت اسلامی دانست و بیان داشت : انرژی هسته ای بهانه ای جز برای مخالفت با ملت مسلمان ایران نیست و دشمنان ما به دنبال آن هستند تا اسلام را از ما بگیرند و در مرحله بعد از بهانه های دیگری بر علیه جمهوری اسلامی استفاده خواهند کرد.

وی اظهار داشت : ما به دنبال جنگ نیستیم اما اگر دشمن به دنبال ماجراجویی است جوانان با روحیه شهادت طلبی که دارند مشتاق گزینه های روی میز هستند و منتظرند تا اگر ولی فقیه دستور دهد اثری از دشمن باقی نگذارند.

امام جمعه قشم در خصوص ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی به سران قوا گفت :سیاستهای اقتصاد مقاومتی مبتنی بر علم ،بومی بودن و غیر وابسته بودن به دیگران و تقویت تولید داخلی است که اگر اجرایی شود هیچ تحریمی بر ایران کارساز نخواهد بود.

وی ادامه داد : اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد مدیریتی و مدیریت اقتصادی یعنی در تمام سطوح مدیریت اقتصادی اعمال شود ، اقتصاد داخلی تقویت شود نه اینکه اقتصاد قطره چکانی بر مردم اعمال شود لذا هیچ مقام مسئولی حق ندارد به بهانه اقتصاد مقاومتی بر مردم فشار بیاورد.