هیچ کس حق ندارد عزت مردم را به بازی بگیرد

امام جمعه قشم در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد : مسئولین باید در همه امور داخلی و بین المللی کشور کرامت انسانی و عزت ملی را حفظ کنند . حجت الاسلام جوکار گفت: هیچ کس حق ندارد با گفتار و عمل خود با عزت مردم بازی کند و حتی اگر کاری برای رفاه مردم […]

امام جمعه قشم در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد : مسئولین باید در همه امور داخلی و بین المللی کشور کرامت انسانی و عزت ملی را حفظ کنند .

حجت الاسلام جوکار گفت: هیچ کس حق ندارد با گفتار و عمل خود با عزت مردم بازی کند و حتی اگر کاری برای رفاه مردم انجام می گیرد به دور از عزت باشد  فایده ای نخواهد داشت.

وی افزود : اقتدار کشور با استقلال حفظ می شود ، استقلال از ابرقدرتها و همراه نشدن با مستکبران علاج واقعی در همه زمینه هاست.

امام جمعه قشم حکومت آمریکا را جنایتکار و خالی از هرگونه اصول اخلاقی و انسانی معرفی کرد و اظهار داشت: با این گونه حکومتها نمی شود کنار آمد لذا با حفظ اقتدار و عزت در جامعه بین المللی  آمریکا و هم پیمانانش باید حقوق ملت و کشور ایران را به رسمیت بشناسند.

وی شرکت  عموم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  را موجب حفظ اقتدار و حمایت و پشتیبانی  پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب و آرمانهای امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت : همه ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و عزت خود را در مقابل استکبار جهانی به نمایش خواهیم گذاشت.

حجت االاسلام جوکار در ادامه خطبه نماز جمعه بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی از معجزات قرن حاضر بود چرا که امام خمینی (ره) بدون استفاده از هیچ ابزاری و فقط به پشتیبانی مردم توانست حکومت دوهزار و پانصد ساله طاغوت را سرنگون کند.

وی وجود مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)‌ را عامل شکل گیری انقلاب اسلامی دانست و گفت: شعله های اولیه انقلاب از شهر قم و مدرسه فیضیه شکل گرفت و ساختار دینی این حرکت در وجود انقلاب مردم ایران ماندگار شد.

امام جمعه قشم دستاوردهای اساسی انقلاب را احیای وحدت ، استقلال و آزادی و عزت مندی  و امنیت ملت ایران ذکر کردند و یادآور شد : ولایت فقیه از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب بود و رهبری امام  خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظله) توانست در طول این ۳۵ سال کشور را در مقابل توطئه ها و دسیسه ها حفظ کند.