همزمان با میلاد حضرت زینب(س) باخانواده شهید مدافع حرم شهید طلبه سید علی حسینی دیدار شد

  به گزارش پابگاه اطلاع رسانی الضحی قائم مقام موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) شهرستان قشم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) با خانواده شهید طلبه سید علی حسینی از شهدای مدافع حرم فاطمیون دیدار کردند. حجت الاسلام و المسلمین سجاد بازماندگان قشمی با اشاره به اهمیت شهادت در اسلام اظهار داشت: […]

 

به گزارش پابگاه اطلاع رسانی الضحی قائم مقام موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) شهرستان قشم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) با خانواده شهید طلبه سید علی حسینی از شهدای مدافع حرم فاطمیون دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سجاد بازماندگان قشمی با اشاره به اهمیت شهادت در اسلام اظهار داشت: شهدای مدافع حرم جان و مال خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) فدا کردند که اقدام بسیار بزرگی است و نزد خداوند اجر عظیمی دارد.

وی افزود : شهادت مفهوم بلندی است و مقام شهید در نزد خداوند بسیار ارزشمند است که حتی تصور هم نمی شود کرد .

بازماندگان بیان داشت : یک درب بهشت برای شهداست، بهشت هشت درب دارد اما “باب المجاهدین” یکی از دربهای بهشت است که مخصوص ورود شهداست.

وی اظهار داشت :شهید حق شفاعت ویژه دارد نه فقط از اقوام و خانواده اش بلکه برای افراد دیگر هم حق شفاعت دارد.

دراین دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید قربان حسینی. استاد سطح عالی حوزه علمیه قم و پدر شهید، بیان داشت :مسئولین موظف هستند با رفتارشان موجب ناراحتی خانواده شهدا را فراهم نکنند؛ زیرا آن‌ها برای دفاع از حریم و حرم، جانشان را نثار کردند

براساس این گزارش شهید سیدعلی حسینی شهید مدافع حرم سال ۶۱ در قم دیده به جهان گشود و سال ۹۵ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.