طرح ختم قرآن کریم در قشم برگزار شد

همزمان با نیمه ماه شعبان‌المعظم، طرح دوره‌ای ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و فرج حضرت صاحب‌الامر(عج)، در شهرستان قشم برگزار شد. به گزارش خبرنگارهرمز انلاین، به مناسبت ایام میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت صاحب‌الزمان(عج)، مراسم ختم دوره‌ای قرآن کریم به همت ستاد مردمی مهدویت و مؤسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) قشم در تمام […]

همزمان با نیمه ماه شعبان‌المعظم، طرح دوره‌ای ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و فرج حضرت صاحب‌الامر(عج)، در شهرستان قشم برگزار شد.
به گزارش خبرنگارهرمز انلاین، به مناسبت ایام میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت صاحب‌الزمان(عج)، مراسم ختم دوره‌ای قرآن کریم به همت ستاد مردمی مهدویت و مؤسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) قشم در تمام شهرستان و به صورت متمرکز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) در شهرستان قشم برگزار شد.

طرح ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و فرج حضرت ولی عصر(عج)، بیش از ۹ سال است که در این شهرستان برگزار می‌شود و در این مدت مورد استقبال چشمگیر مردم ولایتمدار و متدین این خطه از میهن اسلامی قرار گرفته و طی آن، قرآن کریم هزاران هزار مرتبه ختم شده است.

بر اساس این گزارش، مراسم جشن میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) در آستان مقدس امامزاده سیدمظفر(ع) و در جای جای این شهرستان برگزار می‌شود.