هفته دفاع مقدس تاثیرات عمیق فرهنگی را در جامعه به وجود می آورد

فرماندار قشم : هفته دفاع مقدس مهمترین مناسبت کشور ماست که باید توجه ویژه ای برای گرامیداشت آن داشته باشیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز عزت کمال زاده عباسی در اولین جلسه ستاد دفاع مقدس شهرستان قشم گفت : دفاع مقدس سند افتخار کشور ماست که جوانان این کشور توانستند بادست خالی علیه جهان […]

فرماندار قشم : هفته دفاع مقدس مهمترین مناسبت کشور ماست که باید توجه ویژه ای برای گرامیداشت آن داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز عزت کمال زاده عباسی در اولین جلسه ستاد دفاع مقدس شهرستان قشم گفت : دفاع مقدس سند افتخار کشور ماست که جوانان این کشور توانستند بادست خالی علیه جهان استکبار ایستادگی کنند که این مایه مباهات و سربلندی کشور عزیزمان در جهان شده است.

وی افزود : اگر چه ظاهرا جنگ هشت سال به طول انجامید اما آثار و پیامدهای روحی و جسمانی آن برای برخی از خانواده ها تا کنون باقی مانده است که باید از این فداکاری و ایثار تجلیل کرد.

فرماندار قشم با تاکید بر بها دادن به برنامه های دفاع مقدس بیان داشت : بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاثیرات عمیق فرهنگی را در جامعه به وجود می آورد و باید طوری برنامه ریزی نمود تا جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

در این جلسه ادارات و نهادهای شهرستان قشم در خصوص برنامه هفته دفاع مقدس به تبادل نظر پرداختند و کمیته های فرهنگی ، ورزشی ، نیروهای مسلح و پشتیبانی به عنوان کمیته های این ستاد تشکیل و برنامه های خود را تشریح نمودند.

برگزاری رژه روز ۳۱ شهریور ، غبارروبی گلزار شهدا ، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس ، سرکشی از خانواده شهدا ،‌به صدا درآمدن زنگ مقاومت ، اعزام پزشک به مناطق محروم ، مسابقات ورزشی ، شب شعر و خاطره ، راهپیمایی خانواده ، دیدار با امام جمعه شهرستان ، ایستگاه صلواتی و شرکت سازمان یافته در نماز جمعه از برنامه های شاخص شهرستان قشم در هفته دفاع مقدس می باشد که با محوریت بسیج ، سپاه ،‌نیروی انتظامی ، دریابانی ، اداره ورزش و جوانان ،‌آموزش و پرورش ،‌بنیاد شهید و دیگر ادارت قشم برگزار خواهد شد.