هشتمین یادواره به رنگ هنر در قشم برگزار شد

ویژه مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی وبیست وپنجمین یادواره سردار شهید غلامشاه ذاکری وشهدای شهرستان قشم با عنوان هشتمین یادواره به رنگ هنر برگزار شد. ستاد یادواره به رنگ هنر با انتشار یادداشتی از حامیان برگزاری این رویداد فرهنگی تقدیر نمودند. بسم رب الشهداء و الصدیقین فوران هنر برای عشق […]

ویژه مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی وبیست وپنجمین یادواره سردار شهید غلامشاه ذاکری وشهدای شهرستان قشم با عنوان هشتمین یادواره به رنگ هنر برگزار شد.

ستاد یادواره به رنگ هنر با انتشار یادداشتی از حامیان برگزاری این رویداد فرهنگی تقدیر نمودند.
بسم رب الشهداء و الصدیقین
فوران هنر برای عشق به خداوند سراسر آن چیزی است که می توان در چارچوب اختصار و گزیده گویی، هشتمین یادواره به رنگ هنر را لقب داد. تجلی هرساله هنر انقلابی به همت سیصد وپنجاه تن از بهترین و مخلص بندگان خدا در جزیره شهیدپرور قشم امروزه به برگ زرینی در تاریخ هنر و فرهنگ قشم و هرمزگان بدل شده است.
حمایت از هنر و هنرمند بویژه در حوزه آثار انقلابی صرفا باید برای رضای خداوند باشد چرا که جز این، زنجیری بر گرده آزادی، چالاکی، استقلال و بالندگی روح هنر خواهد بود و هنرمندان را از اوج به خاک می افکند. تحمیل توصیه، سفارش و شعار بر وجود هنرمند قطعا ذوق او را به قتلگاه می برد لذا حمایت همه جانبه به دور از هرگونه تحمیل، لازمه بالندگی هنر انقلابی است و به حمدالله ساختار حمایتی از یادواره به رنگ هنر در جزیره قشم چنین است که هر سال بر شکوه آن افزوده شده و هم اینک در ایستگاه هشتم خوش درخشیده است.
این رویداد فرهنگی فاخر مرهون حمایت مادی و معنوی آحاد مسوولان جزیره قشم اعم از فرهنگی، نظامی، انتظامی، اطلاعاتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بویژه سازمان منطقه آزاد قشم،شهرداری وشورای اسلامی شهر قشم، فرمانداری قشم،بخشداری مرکزی قشم، بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان قشم،نهاد امامت جمعه شهرستان، سپاه و بسیج سرافراز و مقتدر، هرمزگان وقشم ،شرکت تعاونی خیبر خلیج فارس،شرکت تعاونی مد کندالو قشم،دانشگاه ازاد اسلامی واحد قشم، سازمان تبلیغات، بسیج هنرمندان وخیرین شهرستان می باشد. از این رو به رسم ادب، احترام و تکریم، مراتب سپاس خویش را از تمامی حامیان، هنرمندان گروه نمایشی انصار الائمه(ع)، عوامل پشت صحنه و مجموعه ستاد یادواره اعلام می داریم.

“خادمین ستاد یادواره سردار شهید غلامشاه ذاکری وشهدای شهرستان قشم”