هرمزگان در رتبه آخر استانهای کمتر توسعه یافته

استاندار هرمزگان ازعقب ماندگی هرمزگان در جذب اعتبارات در بین ۱۸ استان کمتر توسعه یافته خبر داد . دکترجاسم جادری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قشم با بیان این مطلب که استان هرمزگان جزء ۱۸ استان  کمترتوسعه یافته است ، گفت :وجود مناطق آزاد ، وارد نشدن بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی و عدم استفاده […]

استاندار هرمزگان ازعقب ماندگی هرمزگان در جذب اعتبارات در بین ۱۸ استان کمتر توسعه یافته خبر داد .

دکترجاسم جادری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قشم با بیان این مطلب که استان هرمزگان جزء ۱۸ استان  کمترتوسعه یافته است ، گفت :وجود مناطق آزاد ، وارد نشدن بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی و عدم استفاده از فرصت ها  موجب عقب ماندگی  استان هرمزگان شده است .

استاندار هرمزگان با اشاره به اعتبارات استان هرمزگان اظهار داشت  : استان آذربایجان با ۳۷۲ میلیارد تومان بودجه از صندوق توسعه ملی ،  بیشترین جذب اعتبار و استان هرمزگان با ۹ میلیارد تومان آخرین رتبه ی جذب اعتبار را به خود اختصاص داده است .

جادری با بیان اینکه استان هرمزگان از پیچ خطرناک و تاریکی عبور می کند ،گفت: استان هرمزگان با محدودیت ها و کمبودهای زیادی روبرو است که این مشکلات باوجود سرمایه گذاران خصوصی ، مشارکت مردمی و مدیریت جهادی مسئولین حل می شود .

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد : قضاوت روی افراد جامعه براساس برخی  ویژگی ها متعلق به انسان های با فرهنگ امروز نیست و هیچ منطقه ای را نمی توان با نگاه مذهبی ،قومیتی و جنسیتی آباد کرد.

 وی با اشاره به اینکه تک تک اقوام ایرانی وزنان درنظام اسلامی دارای سهم هستند ، تصریح کرد: همه این افراد حق مشارکت دراداره کشور را دارند ونباید خودشان را کنار بکشند.

استاندارهرمزگان گفت : در سال ۹۲ پیشرفت پروژه های عمرانی دراین استان بسیار محدود بوده است و در سال قبل توانستیم فقط حقوق کارمندان را پرداخت کنیم .

جادری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مشکلات جزیره قشم پرداخت و افزود:جزیره قشم با مشکلاتی همچون کم آبی ، آماده نشدن مسکن مهر و جمع آوری زباله های مواجع شده است که فرماندارجدید با مدیریت جهادی و کارشبانه روزی مشکلات شهرستان قشم را حل کند .