نیروی انتظامی وبهزیستی پیش قراول مبارزه با مواد مخدردرقشم هستند

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم فرماندهی انتظامی و اداره بهزیستی این شهرستان را پیش قراول مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اعلام کرد. به گزارش خبرنگار هرمز یوسف کارگر شامگاه یکشنبه در نشست اعضای کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان قشم افزود: غیر از این دو دستگاه، بقیه اعضای این کمیسیون […]

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم فرماندهی انتظامی و اداره بهزیستی این شهرستان را پیش قراول مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار هرمز یوسف کارگر شامگاه یکشنبه در نشست اعضای کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان قشم افزود: غیر از این دو دستگاه، بقیه اعضای این کمیسیون تصویر روشن و مستندی از عملکرد خود برای مبارزه با این بلای خانمان سوز ارائه نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه نشست قبلی این کمیسیون، همه اعضای آن موظف به ارائه عملکرد خودشان در این خصوص شده بودند، تصریح کرد: هرگونه اهمال و کم کاری در مبارزه با مواد مخدر، دودش به چشم همه آحاد جامعه می رود و بنابراین لازم است در نشست های این کمیسیون همه با دست پر شرکت کنند.

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری قشم با تشریح نقش قدرت های سلطه گر در توزیع مواد مخدر در دنیا درگیر کردن جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با این مواد یک برنامه از پیش طراحی شده از سوی این قدرت ها دانست.

کارگر بر تاثیر منفی مواد مخدر در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع تاکید کرد و یادآور شد: مبارزه اصولی با این مواد در واقع کمک به توسعه جامعه در عرصه های مذکور است.

براساس این گزارش در این نشست مسئولان و نمایندگان ادارات و نهادهای عضو این کمیسیون دیدگاه ها و پیشنهادهای خودشان را در خصوص مبارزه با مواد مخدر مطرح کردند.

به گزارش ایرنا همچنین در این نشست پاکسازی برخی از نقاط درگهان از وجود مظاهر اعتیاد به مواد مخدر پس از ماه مبارک رمضان به تصویب اعضای کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان قشم رسید