نویسنده کتاب" پایی که جا ماند" وارد شهرستان قشم می شود

به مناسبت هفته دفاع مقدس نویسنده و روایت گر هشت سال دفاع مقدس معروف به نویسنده کتاب” پایی که جا ماند” به مناسبت هفته ی دفاع مقدس وارد شهرستان قشم می شود . سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ی ناحیه قشم درگفتگو با خبرنگارهرمزانلاین ؛ از ورودسید ناصر حسینی پور نویسنده و روایت گر هشت سال […]

به مناسبت هفته دفاع مقدس نویسنده و روایت گر هشت سال دفاع مقدس معروف به نویسنده کتاب” پایی که جا ماند” به مناسبت هفته ی دفاع مقدس وارد شهرستان قشم می شود .

سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ی ناحیه قشم درگفتگو با خبرنگارهرمزانلاین ؛ از ورودسید ناصر حسینی پور نویسنده و روایت گر هشت سال دفاع مقدس معروف به نویسنده کتاب” پایی که جا ماند” به مناسبت هفته ی دفاع مقدس در شهرستان قشم خبرداد .

سرهنگ ماندگاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتراز خود شهادت نیست ؛ روحیه شهادت از پیشروی دشمن جلو گیری میکند.

فرمانده ناحیه قشم اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای آگاهی و اطلاع رسانی به جوانان و نوجوانانی است که هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند و تبیین ارزش های آن دوران حربه ای در مقابل ترفندهای دشمنان و موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است.

سرهنگ ماندگاری از برنامه های غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور نویسنده کتاب “پایی که جا ماند” اکیپ پزشکی؛روایت گرهشت سال دفاع مقدس؛مشاوره؛ برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از بسیجیان ، برگزاری یادواره‌های شهدا، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس را از جمله برنامه های این هفته در شهرستان قشم خبرداد.