نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان کمیته امداد استان در قشم برگزار شد

نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی ،آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان یادواره مرحومین حاج حبیب الله عسکر اولادی و حاج ابوالفضل حاج حیدری با ۷ رشته فرهنگی ورزشی با حضور ۲۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف درقشم به پایان رسید .  امام جمعه شهرستان قشم  در این آیین، با اشاره به اهمیت ورزش در دین […]

نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی ،آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان یادواره مرحومین حاج حبیب الله عسکر اولادی و حاج ابوالفضل حاج حیدری با ۷ رشته فرهنگی ورزشی با حضور ۲۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف درقشم به پایان رسید .

 امام جمعه شهرستان قشم  در این آیین، با اشاره به اهمیت ورزش در دین و نقش ورزش در فرهنگ ، گفت : در آموزه های دین مقدس اسلام بر فعالیت های ورزشی تاکید شده است ، ورزش می تواند به رشد فرهنگ جامعه کمک کند .
حجت الاسلام رضا جوکار افزود: ورزش پدیده ای است که می تواند در تعامل ، هماهنگی ، ازخودگذشتگی ، هم دلی و یکپارچگی در جامعه تاثیر بگذارد .
در این آیین همچنین از نفرات برتر و تیم های برتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان که دررشته های مختلف ورزشی ، فرهنگی در این مدت سه روزه فعالیت داشتند قدردانی شد.

ناصرالدین رحیمی مدیر برگزاری این جشنواره در تشریح برترین های این جشنواره گفت : درمسابقات فوتسال که با شرکت ۷ تیم از سراسر استان در دو گروه الف و ب در قشم برگزارشد پس از ۱۳ بازی در ۳ روز تیم های فوتسال مدیریت رودان اول ، مدیریت بندرعباس دوم ومدیریت میناب توانستند مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

وی ادامه داد : در این دوره از مسابقات حسن اکبر نسب از تیم مدیریت رودان با به ثمر رساندن ۸ گل به عنوان آقای گل وهمچنین رضا عظیمی نژاد از تیم مدیریت بندرعباس با درخشش در این دوره از بازی ها به عنوان فنی ترین بازیکن شناخته شدند .

رحیمی به دیگر رشته های برگزار شده در این جشنواره اشاره کرد و افزود: در رشته ی مسابقات روی میز که باشرکت ۸ تیم به تعداد ۸ نفر از ورزشکاران امدادگرشهرستان های استان هرمزگان که به صورت حذفی در ۱۴ بازی برگزارشد که قاسم وجدانی از تیم شمال مقام اول ، سیروس قاسمی از تیم مناطق سه گانه مدیریت بندرعباس مقام دوم و محمددرویشی از دفتراستان مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته ی شطرنج ابولقاسم ابوئیان از تیم مدیریت بندر لنگه مقام اول ،عباس چرابه از تیم دفتراستان مقام دوم وحمزه قلعه مینابی مقام سوم را در این رشته بدست آوردند و همچنین در این دوره ازمسابقات فرهنگی ورزشی تیم والیبال مدیریت بستک به سختی توانست در بازی آخر تیم مدیریت بندرعباس را شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.

براساس این گزارش ، مسابقات رشته معارف اسلامی هم در این جشنواره با حضور امام جمعه شهرستان قشم و داوران ممتاز در مهدیه  شهدای گمنام برگزارشد که غلامرضا ذاکری نسب از تیم مدیریت رودان توانست در این رشته مقام اول را به خود اختصاص دهد وهادی پور موسایی و نصیر جمالی به ترتیب ازتیم های مدیریت میناب و مدیریت بندر عباس به مقام دوم و سوم رسیدند .