نمایندگی ورزش و جوانان بخش شهاب راه اندازی می شود

اولین جلسه شورای ورزش بخش شهاب به ریاست محمد زرگاری بخشدار بخش شهاب و با حضور علی جواجه فینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم و سر کار خانم زینی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان قشم و ادارات بخش شهاب و دهیاران این بخش برگزار شد . محمد زرنگاری ضمن تبریک به سرپرست […]

اولین جلسه شورای ورزش بخش شهاب به ریاست محمد زرگاری بخشدار بخش شهاب و با حضور علی جواجه فینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم و سر کار خانم زینی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان قشم و ادارات بخش شهاب و دهیاران این بخش برگزار شد .

محمد زرنگاری ضمن تبریک به سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان قشم که از بدو تصدی این پست تلاش نموده تا امورات اداره ورزش و جوانان و مسائل و مشکلات ورزشی بخش شهاب با تعامل با بخشداری و دیگر دستگاه های ذیربط  به بهترین شکل ممکن مرتفع شود گفت: روسای ادارات شهاب باید  در کنار اداره ورزش و جوانان شهرستان باشند.تا بتوانیم با همدلی هم ورزش بخش شهاب را که استعدادهای فراوانی را در تمام رشته ها برخوردار است را به سرانجام برسانیم.

بخشدار شهاب بااشاره به اهمیت مقوله ورزش و ظرفیتهای فراوان موجود در این بخش بخصوص برای توسعه ورزشهای آبی و ساحلی حرکت جدی بکنیم تا این ورزش که از ورزشهای شاداب بشمار می آید توسعه دهیم .

وی مشکلات موجود در بخش شهاب را نبود چمن مصنوعی در کل بخش، کمبود سالن ورزشی و مشکلات ورزش بانوان ا بر شمرد و خواستار جذب کمک های خیرین در توسعه امور ورزشی این بخش شد .

علی خواجه فینی رئیس اداراه ورزش و جوانان شهرستان قشم هم با تشکر از تشکیل جلسه وجود تفاهم و همدلی بین مسئولین و شوراها را سرمایه مهم بخش شهاب توصیف کرد و اعلان نمود نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش شهاب به زود آغاز به کار خواهد نمود

سرپرست اداره ورزش و جوانان قشم بیان داشت برای توسعه ورزش در بخش شهاب از تمام ظرفیتهای موجود در بخش از جمله سالنهای ورزشی بسیج و مدارس و سواحل زیبا برای گسترش ورزش بخش شهاب استفاده بهینه خواهد شد و برای گسترش ورزش بانوان این بخش برنامه ریزی خواهیم کرد .

همچنین در این جلسه مدیریت آموزش و پرورش بخش شهاب و شهردار سوزا در خصوص آمادگی برای کمک به توسعه و رشدورزش ورفع موانع موجود مواردی عنوان کردند .