نمایشگاه دائمی در مصلی امام علی (ع) افتتاح شد.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزآنلاین به نقل از الضحی : نمایشگاه دائمی جمعه با حضور ادارات ،مراکز فرهنگی آموزشی و خدماتی در مصلی نماز جمعه شهرستان قشم افتتاح شد. علی واحدی رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان قشم افزود : این نمایشگاه جهت رفاه حال و اطلاع نماز گزاران جمعه و برای ارائه […]


 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزآنلاین به نقل از الضحی : نمایشگاه دائمی جمعه با حضور ادارات ،مراکز فرهنگی آموزشی و خدماتی در مصلی نماز جمعه شهرستان قشم افتتاح شد.
علی واحدی رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان قشم افزود : این نمایشگاه جهت رفاه حال و اطلاع نماز گزاران جمعه و برای ارائه خدمات مطلوبتر به نماز گزاران جمعه انجام شده است.
وی بیان داشت : ادارات و دستگاه های مختلف می توانند جهت ارائه گزارش عملکرد و یا معرفی دستاورد های خود در نماز جمعه  در این نمایشگاه دائمی شرکت نمایند.
واحدی اظهار داشت : این نمایشگاه دارای غرفه های مختلف مشاوره ، عرضه محصولات فرهنگی ودینی ، بخش بهداشت و درمان و دیگر خدمات موجود در شهرستان است.
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان قشم افزود : این ستاد آمادگی دارد که با همه کسانی که دارای طرح و ایده های هستند همکاری نماید.