نفرات برتر جشنواره ی جابر بن حیان ، جوان و نوجوان خوارزمی در منطقه ی شهاب تقدیر شدند

در این مراسم مهندس مومنی رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دنیا و در تمام کشورهای توسعه یافته کشورهایی توانستنه اند به توسعه سریعتر دسترسی پیدا کنند که دو بخش را خوب مدیریت کرده اند و به جد به ان پرداخته اند ابتدا آموزش و پرورش و سپس دستگاه […]

در این مراسم مهندس مومنی رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دنیا و در تمام کشورهای توسعه یافته کشورهایی توانستنه اند به توسعه سریعتر دسترسی پیدا کنند که دو بخش را خوب مدیریت کرده اند و به جد به ان پرداخته اند ابتدا آموزش و پرورش و سپس دستگاه قضایی.

وی یادآور شد: اگر یک توسعه پایدار و مداوم می خواهیم باید به پایه ها و اساس کارمان در آموزش و پرورش بپردازیم چرا که آموزش و پرورش کارخانه تولید نیروی انسانی ماست.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تاکید کرد: ما در سازمان منطقه آزاد قشم همه ی تلاشمان را می کنیم تا دوستانمان در آموزش و پرورش بتوانند این ماموریت را به نحو احسنت به اجرا بگذارند.

وی ادامه داد : ما در سازمان منطقه آزاد قشم دو ماموریت اصلی داریم یکی در حوزه آموزش و پرورش خلاء های گذشته را پوشش دهیم و کارهایی که بر روی زمین مانده را بتوانیم به اتمام برسانیم و برنامه بعدی ما این است که برای آینده برنامه ریزی جامع و کاملی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت: ما مدرسه ای را در حقیقیت مدرسه می دانیم که در آن انسانها به عناصری فعال، اثرگذار و دارای حوزه ی نفوذ فردی و اجتماعی باشند و برونداد و خروجی این مدرسه باید انسانهای باشند که هم در زندگی فردی باید دارای مهارت لازم برای اداره زندگی خود و هم در زندگی اجتماعی خود انسانهایی هنجار پذیر و کسانی که در قالب ها و الزامات اجتماعی خودشان را مقید و متعهد بدانند که بر اساس سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش همه ی تمهیدلات لازم برای میل به سمت یک مدرسه کارامد که می تواند آموزش و پروش توسعه یافته را ترسیم کند.

وی افزود: توسعه ی همه جانبه را که آقای مومنی فرمودند بنده نیز تاکید می کنم که کشور ما در صورتی به توسعه متوازن و همه جانبه دست پیدا خواهد کرد که آموزش و پرورش توسعه یافته داشته باشیم و توسعه یافتگی آموزش و پرورش منوط به توسعه یافتگی مدرسه است، چرا که ترجمان گفتمان آموزش و پرورش کلاس درس و مدرسه است.

کرمپور تاکید داشت: این مراسمی که امروز در منتطقه شهاب شاهد آن هستیم یعنی توانمند شدن مدارس و کلاسهای درس ما و معلمین عزیز و فرهنگیان محترم مطمئناً بیشترین نقش را در کارآمدی مدرسه دارند.

وی گفت: همیشه در مدارس گفته می شد که علم بهتر است یا ثروت و معمولا این دو مفهوم در مقابل یکدیگر قرار می گرفتند اما هم اکنون این جمع و این کارها آنچه که منظور از دانایی است را متبلور می کند.امیدوارم که به خواست خدا این محفل خجسته که واقعا محصول یک آموزش و پرورش و یک مدرسه ایده ال است همچنان در ابعاد مختلف و با کیفیت هر چه بهتر ادامه پیدا کند.

سپس در ادامه مراسم به بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان برتر جشنواره جابر بن حیان ، جوان و نوجوان خوارزمی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.