نـارضایتی و مـشکلات مـردم قـشم را جـدی بـگیرد

رئـیس مـجمع نمایندگان هرمزگان در سخنان خود به وزیر کشور و اینکه نارضایتی و مشکلات مردم در قشم جدی گرفته شود، گفت: به بهانه دو گانگی مدیریت نباید مشکلات مردم دو چندان شود. به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، احـمد مـــرادی در نشست مشترک وزیر کشور با مسؤولان، علماء، روحانیون، معتمدین و شوراهای اسلامی شهر […]

رئـیس مـجمع نمایندگان هرمزگان در سخنان خود به وزیر کشور و اینکه نارضایتی و مشکلات مردم در قشم جدی گرفته شود، گفت: به بهانه دو گانگی مدیریت نباید مشکلات مردم دو چندان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، احـمد مـــرادی در نشست مشترک وزیر کشور با مسؤولان، علماء، روحانیون، معتمدین و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان قشم که در تالار آیینه اداره فرهنگ و ارشاد این جزیره برگزار شد با اشاره به اینکه حضور سه روزه وزیر کشور در جزایر هرمزگان اتفاق بسیار ویژه‌ای است که انشاءالله مایه خیر و برکت برای استان خواهد بود، اظهار داشت: مدیران در جمهوری اسلامی شأنی جز خدمت‌گذاری به مردم ندارند و اگر مسؤولان مردم را ارباب رجوع خود می‌دانند، به اینکه مردم ارباب ما هستند اعتقاد داشته باشیم.

وی در سخنان خود با اشاره به وزیر کشور و اینکه نارضایتی و مشکلات مردم را در قشم جدی بگیریم، افزود: مسؤولان در این نظام خدمات‌رسان مردم هستند و اگر در شهرستانی دو مدیریتی باشد مشکلات مردم باید سریعترحل شود نه اینکه به خاطر دوگانگی مدیریت مشکلات مردم دو چندان شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مطمئنا نیت قانون‌گذار در مناطق آزاد و منطقه آزاد قشم به وجود آمدن چنین وضعیت و مشکلات برای مردم نبوده است، تصریح کرد: در چهار سال دولت تدبیر و امید انصافا کار و خدمات خوبی به مردم استان هرمزگان و جزیره قشم شده که نیاز به قدردانی دارد، اما نباید خدمات دولت‌های قبل نادیده گرفته شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به اینکه از ظرفیت نفت و گاز خوبی در منطقه هرمزگان شاهد هستیم و ضرورت دارد از نیروهای بومی و ماندگار در این حوزه بیشتر استفاده شود، ادامه داد: جمعیت جزیره قشم در این جزیره بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر است و نباید با وجود این‌ همه ظرفیت در این شهرستان شاهد تبعیض و بیکاری جوانان باشیم.

مرادی با بیان اینکه مردم قشم در حال حاضر در بحث اسناد مالکیت دچار مشکل هستند در حالی که در حدود ۷۰ سال پیش سند دریافت کرده‌اند اما این اسناد از سوی متولیان امر به رسمیت شناخته نمی‌شود، تاکید کرد: مردم جزیره قشم حافظ این نظام و انقلاب و پشتیبان دولت هستند و تصور اینکه مردم این منطقه زمین‌خوار هستند، غلط است.