نام و یاد حاج قاسم انگیزه بخش جوانان فلسطین و دیگر مسلمانان خواهد بود

شیخ ابراهیم ابراهیمی امام جمعه روستای کنار سیاه و  مسئول دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی قشم با گرامی داشت یاد حاج قاسم سلیمانی آن شهید بزرگوار جهان اسلام را انگیزه بخش جوانان فلسطین و جبهه مقاومت دانست.

شیخ ابراهیم ابراهیمی امام جمعه روستای کنار سیاه و  مسئول دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی قشم با گرامی داشت یاد حاج قاسم سلیمانی آن شهید بزرگوار جهان اسلام را انگیزه بخش جوانان فلسطین و جبهه مقاومت دانست.

شیخ ابراهیمی در یادداشتی  آورده است :

بسم رب الشهدا و الصدیقین
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
چهار سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه می گذرد ، آن شخصیتی که توانست با عرصه جهاد اصغر و جهاد اکبر خوش بدرخشد و از خود خدمات ارزنده ای را برای ملت ایران و امت اسلام به جای بگذارد.
دشمن مسلمانان جهان یعنی حاکمان فاسد آمریکا و صهیونیسم جهانی همواره به دنبال ترور حاج قاسم بودند چرا که آن فرمانده نقشه های شوم آنها را در منطقه غرب آسیا و ایجاد تفرقه ، نامنی و ایجاد چهره ای خشن از اسلام را نقش بر آب کرد و با تقویت جبهه مقاومت توانست جبهه ضد صهیونیستی را در چندین نقطه از جهان اسلام به مرحله بلوغ و خود باوری برساند.
بدون شک بخشی از آنچه ما اکنون در جبهه های نبرد با رژیم صهیونیستی مشاهده می کنیم حاصل تلاش و پشتیبانی حاج قاسم سلیمانی است که در مکتب امام خمینی (ره) و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به بار نشسته و ثمره آن آغاز سرنگونی رژیم کودک کش اسرائیل است و نام و یاد حاج قاسم تا آزادی قدس شریف انگیزه بخش جوانان فلسطین و دیگر مسلمانان خواهد بود.
اکنون جهان اسلام به این باور رسیده است که غرب قدرت پوشالی بیش نیست و دیگر ناوهای هواپیمابر آمریکا و هواپیماهای پیشرفته آن نمی توانند در روحیه جهادی جوانان مبارز خللی وارد کند و مکر و اقدامات دشمنان اسلام به ضرر خودشان شده است.
امروز چهره واقعی گروه های تکفیری که توسط صهیونیزم جهانی برای کشتار مسلمانان به وجود آمده بودند برای همگان رو شده و ملتهای مسلمان به نیت شوم آنها و حقانیت مبارزه ای که حاج قاسم سلیمانی با آنها داشت پی برده اند و می دانند که اختلاف و برادر کشی توسط چه کسی در کشورهای مسلمان به راه انداخته شد.
اقدامات حاج قاسم سلیمانی نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه امت اسلامی و حتی همه مردم جهان تاثیر گذار بوده و اندیشه حاج قاسم یعنی روحیه مقاومت و استکبار ستیزی در همه جای این کره خاکی از زبان ملتهای جهان شنیده می شود و آزادی قدس که مهمترین مسئله جهان اسلام است در حال محقق شدن است.
در پایان با گرامی داشت یاد و نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم و از الله باری تعالی می خواهیم که نصرت خود را به مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی عنایت بفرماید و امت اسلام شاهد آزادی قدس باشند . ان شا الله