نامه یک شهروند قشمی به رییس جمهور برای حل مشکلات سند مالکیت

در برنامه دیدار با دکتر روحانی یک شهروند قشمی با ارسال نامه ای از رییس جمهور درخواست کرد که مشکلات صذور سند مالکیت ۵۰ نفر از اهالی شهرک نریمان بررسی شود. جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور سلام علیکم احتراما ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر خیرو برکت حضرتعالی به خطه نیلگون خلیج […]

در برنامه دیدار با دکتر روحانی یک شهروند قشمی با ارسال نامه ای از رییس جمهور درخواست کرد که مشکلات صذور سند مالکیت ۵۰ نفر از اهالی شهرک نریمان بررسی شود.

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهور

سلام علیکم

احتراما ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر خیرو برکت حضرتعالی به خطه نیلگون خلیج همیشه فارس و استان هرمزگان و رسیدگی به مشکلات این خطه از کشور عزیزمان سرپرست خانوار اهل قشم و ساکن شهرک نریمان منازل  بسیجیان که حدود دوسال و اندی سند منزل را برای گرفتن سند تک برگی به سازمان منطقه آزاد برده و درخواست سند تک برگی نموده ایم (تمامی پنجاه خانوار) حال با مراجعات مکرر به اداره مستغلات منطقه آزاد تا حال موفق به دریافت سند تک برگ نگردیده ام و در جواب می گویند که شما تقریبا ۳۰ سانت دیوار اضافه دارید که باید متذکر شوم منازل که ساخته شده توسط تعاونی همه هماهنگ درست شده و دیوار مشاء از وسط نصف گردیده و دارای نظارت کامل و پایان کار بوده که سند دفترچه ای به آن تعلق گرفته و هیچگونه اضافه بنا نداشته است . و بدین منظور اداره مستغلات برای برخی مالکین جریمه اعمال و نسبت به برخی افراد دیگر اقدام به صدور سند نموده است . حال با توجه که اینجانب  خود سرپرست خانوار می باشم توان پرداخت جریمه را ندارم خواهشمنداست دستورات مساعد را در این خصوص مبذول فرمائید.