نامزدهای انتخاباتی و حامیان آن‌ها، تقوای الهی را معیار فعالیت‌های خود قرار دهند

امام جمعه قشم حضور حداکثری مردم در انتخابات و گزینش نامزد اصلح را ۲ اصل قرآنی دانست و گفت: شخص اصلح زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است. حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: از مصادیق تقوای سیاسی آن است که نامزدهای انتخاباتی و حامیان آن‌ها، […]

امام جمعه قشم حضور حداکثری مردم در انتخابات و گزینش نامزد اصلح را ۲ اصل قرآنی دانست و گفت: شخص اصلح زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: از مصادیق تقوای سیاسی آن است که نامزدهای انتخاباتی و حامیان آن‌ها، تقوای الهی را معیار فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه تمامی تبلیغات انتخاباتی باید در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شود، افزود: عملکرد بر خلاف این اصل بیانگر ضعف نامزدها در تقوای سیاسی است.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به سوره شوری، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم و انتخاب شخص اصلح ۲ اصل قرآنی است که باید در انتخابات پیش روی مدنظر قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم کاندید اصلح را شخصیتی خدامحور، مومن و دارای ایمان واقعی دانست و گفت: مومن آن کسی است که ولایتمدار، دلسوز مردم، مدافع اسلام و ارزش‌های اسلام بوده و از دشمن نمی‌هراسد.

وی توکل به خداو اعتماد به وعده‌های الهی را از دیگر شاخصه‌های کاندید اصلح برشمرد و اضافه کرد: نامزدی را می‌توان اصلح دانست که در برابر فساد و منکرات موضع‌گیری کند و قوانینی را به تصویب برساند که در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن کارایی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: در یک جمله می‌توان فردی را اصلح دانست که زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) انسانی دارای تمامی صفات یک انسان کامل است.

وی در تبیین جایگاه آن حضرت(س)، افزود: حضرت فاطمه(س) در کلام خاتم الانبیا(ص) به عنوان سرور و افتاخر تمام زنان عالم در دنیا و آخرت معرفی شده است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: غرب با صنعتی شدن و نیاز به نیروی کار ارزان، زنان را برای فروش محصولات خود به ابتذال کشاند و این اقدام را می‌توان بزگترین خیانت به بشریت برشمرد زیرا فساد زن باعث فساد جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: غرب که هم اکنون برای خروج از وضعیتش راه حلی ندارد به دنبال فراگیر کردن اشتباه خود و تسری آن در کشورهای اسلامی است.

وی تاکید کرد: بهترین عزت و آزادی برای زنان در مکتب اسلام و الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا(س) قرار دارد.

امام جمعه شهرستان قشم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بیانگر بصیرت و زمان‌شناسی دانست و اظهار داشت: تکرار این حضور در پای صندوق‌‎های رای سیلی دیگر بر سیمای استکبار جهانی خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: شهید سلیمانی یک فرد نبوده بلکه همان مکتب خمینی کبیر(ره) و امام خامنه‌ای است که برخی از معیارهای این مکتب در وصیتنامه آن شهید مطرح شد.

وی «اخلاص»، «ولایتمداری» و «پاسداری از نظام اسلامی» را سرآمد شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد.

فارس