معرفی ۱۹۷ میلیارد تومان طرح توسعه کشاورزی به بانک‌های هرمزگان

استاندار هرمزگان از معرفی ۱۹۷ میلیارد تومان طرح توسعه کشاورزی به بانک‌های استان طی سال ۹۰ و ۹۱ خبر داد. ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۲۱ نفر در طرح توسعه کشاورزی موفق به دریافت سند اجاره رسمی شده‌اند، اظهار داشت: […]

استاندار هرمزگان از معرفی ۱۹۷ میلیارد تومان طرح توسعه کشاورزی به بانک‌های استان طی سال ۹۰ و ۹۱ خبر داد.

ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۲۱ نفر در طرح توسعه کشاورزی موفق به دریافت سند اجاره رسمی شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد دو هزار و ۵۱ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی، اعتبار طرح توسعه کشاورزی در سال ۹۰ را بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبار در سال ۹۱ نیز بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان بوده است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در سال ۹۰ بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و در سال ۹۱ بیش از ۴۷ میلیارد تومان طرح به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تا کنون ۶۹ میلیارد تومان طرح مصوب شده و بقیه نیز در دست بررسی است.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اغلب این طرح‌ها در زمینه پرورش مرغ گوشتی، باغداری، مرغداری، شیلات، تولید خوراک دام و طیور، خرید ادوات کشاورزی و…. است.

وی در پایان از بانک‌های عامل خواست در پرداخت تسهیلات این صندوق برای طرح‌های کشاورزی تلاش مضاعفی داشته باشند.