معاون فرمانداری قشم:ایران پرچم دار مبارزه با مواد مخدر در دنیاست

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم گفت: کشور ما پرچمدار مبارزه با موادمخدر در دنیاست و استان هرمزگان از نظر میزان کشف این مواد در کشور در رتبه های برتر قرار دارد. یوسف کارگر دوشنبه در آیین افتتاح مرکز ترک اعتیاد ناجی قشم افزود: در مبارزه با مواد مخدر کارهای بزرگی انجام شده […]

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم گفت: کشور ما پرچمدار مبارزه با موادمخدر در دنیاست و استان هرمزگان از نظر میزان کشف این مواد در کشور در رتبه های برتر قرار دارد. یوسف کارگر دوشنبه در آیین افتتاح مرکز ترک اعتیاد ناجی قشم افزود: در مبارزه با مواد مخدر کارهای بزرگی انجام شده اما در بحث پیشگیری از گرایش افراد به مصرف این مواد توفیق چندانی نداشتیم.
وی با اشاره به اینکه یک فرد معتاد به مواد مخدر یک بیمار محسوب می شود، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا این بیمار درمان شود و به آغوش خانواده اش و جامعه باز گردد.
به گفته وی درمان معتادان به مواد مخدر یک موضوع کاملا تخصصی و حساس است و می طلبد که ادارات و نهادهای مسئول بخصوص اداره بهزیستی با حمایت از متخصصان بخش خصوصی، زمینه ایجاد مراکز ترک اعتیاد مجهز در سطح شهرستان را فراهم بیاورند.
براساس این گزارش مرکز ترک اعتیاد ناجی قشم با افزون بر ۲۵۰میلیون ریال هزینه راه اندازی شده و دارای امکانات مختلف است و یک متخصص دارای دکترای روانشناسی نیز خدمات و مشاوره تخصصی به مراجعه کنندگان این مرکز ارائه می کند.
به گزارش یک مرکز ترک اعتیاد دیگر نیز در روز دوشنبه در روستای طبل از توابع بخش شهاب شهرستان قشم با حضور رییس اداره بهزیستی این شهرستان و جمعی از اهالی این روستا افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

منبع ایرنا