برای رفع مشکلات قشم پیگیری های مناسبی انجام شده است

فرماندارشهرستان قشم ازحل مشکلاتی همچون کم آبی ، مسکن مهر،فاضلاب و موارد دیگر خبر داد و گفت : رفع مشکلات جزیره قشم دغدغه ی همه مسئولین این شهرستان است که این مشکلات دریک ماه گذشته بررسی و راه حل هایی برای آنها دیده شده است.  عزت کمال زاده عباسی پیش از ظهر امروز در نشست […]

فرماندارشهرستان قشم ازحل مشکلاتی همچون کم آبی ، مسکن مهر،فاضلاب و موارد دیگر خبر داد و گفت : رفع مشکلات جزیره قشم دغدغه ی همه مسئولین این شهرستان است که این مشکلات دریک ماه گذشته بررسی و راه حل هایی برای آنها دیده شده است.

 عزت کمال زاده عباسی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت : پروژه های مسکن مهردر کشور از حساسیت های بالایی برخورداراست و این پروژه در بسیاری از شهرستان ها با مشکلاتی روبرو شده است و دو تعاونی مسکن مهر جزیره ی قشم هم با مشکلات اساسی و فنی همراه است که  این مشکلات توسط کارشناسان در دست بررسی است .

فرماندار شهرستان قشم در پاسخ به این سوال که برای رفع مشکل کم آبی جزیره قشم چه اقداماتی انجام شده است بیان داشت : استفاده از  آب سالم  حق مردم این جزیره است در همین راستا با پیگیری های مکرر و با مساعدت استانداری هرمزگان تا ۴ ماه آینده مشکل آبرسانی در جزیره قشم حل خواهد شد و مردم این جزیره می توانند از آب لوله کشی بهره مند شوند.

وی در خصوص مسئله درمان و بیمارستان قشم خاطر نشان کرد: بحث بهداشت و درمان یکی دیگراز مشکلات این جزیره بود که با همکاری و تعامل بین مسئولین این شهرستان  کمرنگ تر شده است و با افتتاح بیمارستان جدید این مشکل به طور کلی حل خواهد شد .

کمال زاده عباسی در بخش دیگری از سخنان خود ماه مبارک رمضان را ماه ضیافت الهی دانست و تاکید کرد : اقلام مورد نیازشهرستان قشم برای ماه مبارک رمضان نیازسنجی می شود و تمام اقلام مورد نیاز مردم به موقع وارد جزیره می شود .

 فرماندارشهرستان قشم در پایان اصحاب رسانه را بازوهای فکری جامعه در رشد عمران و آبادانی شهر دانست و  افزود : اصحاب رسانه بعنوان بازوی توانمند مسئولان و چشم بینای جامعه محسوب می شوند که همواره پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

وی تاکید کرد:خبرنگاران این شهرستان با پایه صداقت و صحت خبر و امانتداری شایسته، فعالیت های خوبی در این زمینه داشته اند که قابل تقدیر است.