مسکن مهرطولا دردو فاز افتتاح می شود/نازک کاری مسکن مهر قشم به ۴۸ درصد رسید

فرماندار قشم باتاکید بر این که مسکن مهر قشم تا نیم سال سال آینده باید به بهره برداری برسد گفت : مسکن مهرطولا دردو فاز افتتاح می شود . مسعود سالاری ظهر امروز در نشست کارگروه مسکن این شهرستان  مشکلات خاص بودن جزیره و فاقد بودن مصالح خاص دلیل تاخیر ساخت مسکن مهر این شهرستان عنوان […]

فرماندار قشم باتاکید بر این که مسکن مهر قشم تا نیم سال سال آینده باید به بهره برداری برسد گفت : مسکن مهرطولا دردو فاز افتتاح می شود .

مسعود سالاری ظهر امروز در نشست کارگروه مسکن این شهرستان  مشکلات خاص بودن جزیره و فاقد بودن مصالح خاص دلیل تاخیر ساخت مسکن مهر این شهرستان عنوان کرد وافزود: تعاونی برای تکمیل پروژه مسکن مهر تا نیم سال اول ۹۳ تلاش و تا نیم سال ؛ سال آینده واحدها را به متقاضیان تحویل دهند .

مسعود سالاری بیان کرد : اداره تعاون با تعامل با بنیاد مسکن شهرستان مشکلات مسکن  مهر را حل کنند.

سالاری با بیان این که هزینه مصالح ساختمانی روز به روز در حال افزایش است تاکید کرد : پیمانکارها و تعاونی ها اگر کار خود را عقب بیندازند هزینه ها افزایش و زمان به تاخیر می افتد.

فرماندار قشم گفت : مسکن مهر طولا بخاطر آماده بودن ۵۰۰ واحد و آماده نشدن ۱۰۰ درصدی  بقیه واحد ها دردو فاز به بهره برداری می رسد.

 وی با بیان این که دوگانگی و سیستم تصفیه آب مشکلات را دوچندان کرده است ؛ اظهار کرد : تمام تلاش ها برای رفع مشکلات زیر ساختی صورت گیرد و تعاونی ها باقدرت بیشتر کار خود را ادامه دهند .

 در ادامه  محمد رضا ترکی رئیس بنیاد مسکن شهرستان قشم از پیشرفت ۴۸ درصدی نازک کاری واحدهای مسکن مهر این شهرستان خبر داد .

وی با بیان این که پیشرفت فیزیکی مسکن مهر این شهرستان به ۱۰۰ در صدرصد رسیده است ؛ خواستار سرعت بخشیدن کار نازک تعاونی های مسکن مهر این شهرستان شد و افزود : تعاونی های مسکن مهر شهرستان قشم درحال ساخت پست های برق هستند و هنوز برق به مسکن مهر نرسیده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان قشم صدور سند یکی از مشکلات مسکن مهر این شهرستان دانست و گفت: با رسیدن نازک کاری مسکن مهر به ۴۸ درصد سندها هم باید آماده شود و مشکل صدورسند مسکن های مهراین شهرستان باید حل شود .