مسابقه دوستانه فوتبال به مناسبت هفته معلم در جزیره هرمز برگزار شد

بمناسبت هفته گرامیداشت معلم دیدار دوستانه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان هرمز و فرهنگیان این جزیره برگزار گردید که پس از آن تیم پیشکسوتان هرمز به نتیجه یک بر صفر تیم فرهنگیان را مغلوب خود ساخت . این مسابقه به همت معاونت پرورشی و کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش و هیات فوتبال هرمز […]

بمناسبت هفته گرامیداشت معلم دیدار دوستانه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان هرمز و فرهنگیان این جزیره برگزار گردید که پس از آن تیم پیشکسوتان هرمز به نتیجه یک بر صفر تیم فرهنگیان را مغلوب خود ساخت .
این مسابقه به همت معاونت پرورشی و کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش و هیات فوتبال هرمز برگزار گردید
علی زاهدی به خبر نگار گروه ورزش پایگاه خبری هرمزناگفت : علمان طلایه‌داران نهضت هدایت و تربیت در کشور هستند و از جایگاه ویژه‌ای در عرصه تربیت نسل نوجوان و جوان برخوردارند.
وی افزود: از فرهنگیان انتظار می‌رود با روحیه انقلابی و ولایت‌مداری به منظور زنده نگه‌داشتن یاد شهید مطهری و ترویج افکار این شخصیت بزرگوار تلاش کنند.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش هرمز گفت : هرساله به مناسبت فرارسیدن روز معلم برنامه‌های متنوعی از سوی معاونت پرورشی این اداره برای فرهنگیان هرمز برگزار می‌شود.
زاهدی هدف از برگزاری این مسابقات گفت بالابردن روحیه فرهنگیان جهت از لحاظ آموزش و چه از جهت پروشی این مسابقه برگزار گردید که معلم هم باید از هر دو روحیه شادابی داشته باشد تا بتواند در کلاس درس هم با سر حالی به تعلیم و تربیت بپردازد.