مسابقات قرائت قرآن و تواشیح در جشنواره قرآنی قشم برگزار شد

نخستین مسابقه قرائت قرآن کریم و دومین مسابقه گروه های تواشیح اناشید ویژه خواهران و برادران در پنجمین نمایشگاه قرآنی و نیز روستای رمکان قشم برگزار شد. این مسابقات در ششمین روز از برپایی نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم و با حضور پنج تن از داوران و کارشناسان بنام کشور برگزار گردید. داوری پنجمین دوره […]

نخستین مسابقه قرائت قرآن کریم و دومین مسابقه گروه های تواشیح اناشید ویژه خواهران و برادران در پنجمین نمایشگاه قرآنی و نیز روستای رمکان قشم برگزار شد.

این مسابقات در ششمین روز از برپایی نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم و با حضور پنج تن از داوران و کارشناسان بنام کشور برگزار گردید.

داوری پنجمین دوره از مسابقات قرآنی قشم به عهده مهدی قره شیخ لو به عنوان رئیس دارالقرآن کشور در حوزه تجوید، حسین اخوان اقدم در وقف و ابتدا، سید احمد مقیمی در تواشیح و اناشید، محمد مهدی بحرالعلومی در حسن حفظ  و همچنین حسین ندرلو در بخش قرائت و ترتیل می باشد.

در مسابقات قرآنی روستای رمکان جزیره قشم نیز مسابقات قرائت و ترتیل قرآن و تواشیح و اناشید ویژه خواهران با حضور سه گروه متشکل از ۳۷ شرکت کننده از شهر قشم و نیز روستاهای رمکان، توریان، کانی، دوستکو و کوشه در بخش قرائت و ترتیل برگزار شد.

مسابقات قرآنی در روستای رمکان را زهره مقدسی در بخش صوت و لحن، محبوبه کاتب در حوزه تجوید و زهره صریحی نژاد در بخش وقف و ابتدا داوری کردند که نتیجه این مسابقات در پایان پنجمین دوره از مسابقات قرآنی قشم در ۱۶ مرداد ماه اعلام خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم تا ۱۶ مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قشم و از ساعت ۱۸الی یک بامداد پذیرای دوستدران قرآنی می باشد.